Gå til innhold

Vestkantgutter er altfor lite analfikserte!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tigertrollet

18

• conan

8

• Altman

8

• spirito

8

Mest aktive i denne tråden

Riktig observert. Det er analsexfri sone på vestkanten. Helvete.

Så sjelden som jeg beveger meg vestover, betyr det lite for meg personlig. Jeg mener, jeg klarer meg alltids uten analsex det kvarteret det tar å kjøre med bussen gjennom Majorstua.

Jeg er imidlertid litt trist på dine vegne, da jeg forstår at det har direkte konsekvenser for ditt liv (?)

Så sjelden som jeg beveger meg vestover, betyr det lite for meg personlig. Jeg mener, jeg klarer meg alltids uten analsex det kvarteret det tar å kjøre med bussen gjennom Majorstua.

Jeg er imidlertid litt trist på dine vegne, da jeg forstår at det har direkte konsekvenser for ditt liv (?)

Hyggelig å høre at du klarer deg uten.

Nei, jeg importerer bare fra områdene utenfor, så det er ikke noe pes. Det er faktisk områder i Akershus også hvor fobien ikke har nådd.

På MSN-nett. *mate med teskje*

Ja, og jeg har ikke mailadressen din slik at jeg kan finne deg. Og jeg vil ikke legge ut privatadressen min her, derfor la jeg ut den andre mailadressen min, slik at du kan maile meg, sånn at jeg kan maile deg den ordentlige mailadressen min sånn at jeg kan finne deg.

*mater tilbake*

;-)

Ja, og jeg har ikke mailadressen din slik at jeg kan finne deg. Og jeg vil ikke legge ut privatadressen min her, derfor la jeg ut den andre mailadressen min, slik at du kan maile meg, sånn at jeg kan maile deg den ordentlige mailadressen min sånn at jeg kan finne deg.

*mater tilbake*

;-)

åhh..sånn å forstå..hepp:)

Buskerud, Trøndelag og fjelltraktene i sør-Norge er å anbefale. De er gode på oralsex også. *hjelpsom*

(men du har vel forsåvidt ordnet deg. og returretten i ditt tilfelle har nok gått ut på dato)

:)

Ikke glem Telemark da. Her får du noe kaldt å drikke til røyken etterpå, igjen etterfulgt av noe småvarmt fra det lokale kjøkken.

Jeg for min del har alltid lyst på pølse i lompe etterpå. Skal det være kos så skal det være kos!!!

Annonse

Du skjønner det, at vi guttene fra åsen, har fått analsex litt i vrangstrupen etter våre obligatoriske opphold på kostskoler rundt om kring i denne verden.... ;-)

Åja. Jeg trodde det var etter å ha lest diverse bruksanvisninger på forum for seksualitet.

Jeg har da ikke benektet min egen flyfillestatus selv om jeg påpeker din.. ;-P

Nå lever jeg i sølibat (mens jeg venter på prinsen), så det skrekkelige kallenavnet kan du beholde selv. Det passer liksom bedre på deg... -Flyfille! ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...