Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest tornekratt

Beklager, men jeg mistet liksom poenget...det begynte med dama di, og så dreide det videre, og videre, og videre ... og endte opp med venner o.l?

Hvor var vi, hvor skal vi? Flott at du har gode venner, men - gjør det noe fra eller til ift til dama di?

Helt enig med deg: Flott at jeg har gode venner.. Det demper litt på de andre problemene (med dama!).

Hvor skal vi? Ha'kke peiling..!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120947-kjempelei/page/2/#findComment-736909
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tornekratt

Teit at svaret mitt til deg bare utviklet seg til en krangel mellom jfgh og meg.

Jeg har jo også gjort mine forsøk. Jeg har kommet med mange forslag, skrevet dikt til henne (som har fått ANDRE til å grine!!), kjøpt dyre presanger, gjort tilnærmelser, forsøkt og forsøkt. Hun sa det var bare falskt. Jeg sier VAR fordi etterhvert gir man liksom bare opp.. Når hun hele tiden bare trekker seg unna, hvor lenge gidder du?

Har du noen du kan snakke med forresten? Det bruker å hjelpe. Dessuten å være litt fra hverandre på en måte. Besøke foreldrene dine f.eks. - men for all del, dra ikke på kurs (nå)!! Jeg har hatt altfor mange søvnløse netter på kurs pga. dunking og hyling fra naborommet. Et sted var det så lydt at jeg kunne høre hvert ord og klynk. Jeg kjente dem godt og fikk besøk av ham på mitt kontor noen uker etter. Da snakket han så fromt om "kona og ungene"!! Alt var glemt. Men kurs.. fysj!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/120947-kjempelei/page/2/#findComment-737655
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...