Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen verdens nydligste jente i 6 mnd. nå, og vi har det ganske bra sammen, uten om seksuelt da... Vi har veldig sjelden sex fordi det gjør vondt for henne når jeg er inni henne, hun sier hun er for trang. Så derfor har meste parten av det lille sex livet bestått av at jeg har fingra henne.

Hun fortalte meg her om dagen om en drøm hun hadde hatt, der vi hadde sex sammen og jeg brukte vibrator på henne. Jeg spurte om hun hadde lyst til å prøve det, og det ville hun. Men jeg har hørt at vibratorer gir kvinner veldig kraftige orgamser, og det er jo bra... for dem...

For vis hu får kraftigere orgasmer med en vib. enn med meg, så føler jeg meg så "ubrukelig". At jeg ikke strekker til lissom.... Jeg sliter allerede med for tidlig utløsning, og et enda tyngre lass veit jeg ikke om jeg orker.

Har dere kvinner det bedre med vib. enn med "The real thing"???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/12095-vibrator-venn-eller-fiende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jøsse navn, det beste er en ekte svulmende mannedings.

Fikk en sånn dildo av noen som skulle være "morsomme" Æsj, den kunne jeg ikke tenkt meg å trøkke oppi musa, lukta akkurat sånn plastikk som dukkene i gamledager gjorde :-)

Men for all del, det er sikkert noen som liker dildoer også, som et supplement. Bare spør flisa, hun var tilogmed villig til å gifte seg med en !

Jeg vet ikke helt hvilket råd jeg vil gi, men kan fortelle litt om mine erfaringer.

Jeg har kjøpt vibrator(er) til samboeren. Jeg er kanskje spesiell, men jeg liker at hun koser seg med den når jeg ikke er der (og forteller meg om det).

Klart, det er spennende å se på, og hjelpe til, også, spesielt i starten, men i lengden er det litt kjedelig for oss gutta? Så vi bruker den ikke så aktivt sammen (bare av og til).

Hun sier at jeg er bedre enn vibratoren, og det tror jeg henne på.

Jeg er litt usikker på om en vibrator vil hjelpe sexlivet deres, når det ikke fungerer (eller har fungert) i utgangspunktet. Kanskje dere kunne snakket mere sammen om hvordan dere har det, først? Få henne til å slappe av, mer? "For trang" er vel en eller annen sperre hos henne?

På den annen side, kan en vibrator gjøre henne kåtere, og sikrere på sin egen seksualitet.

Men snakk om tingene!

Du sier at du plages med for tidlig utløsning, og at dere sjelden har sex..........Disse to tingene henger sammen.

For å mestre ting må du øve og øve!!

Dette merker jeg iallefall godt på meg selv når det er en stund siden jeg har hatt sex med dama mi. Jeg merker at det er vanskeligere å holde igjen, som er et normalt problem for alle menn.

Dette årner seg med tid og stunder det!!! Stå på!

Gjest Tror ikke

Hei!

"for trang" blir som KS sier.. det bør nok være en psykisk sperre for henne.. skjeden er vel det mest "elastiske" som finnes på/i menneskekroppen.. den kan klemme om en kulepenn, og trykke ut en hel baby... hvis hun er veldig ung, (evt. hvis du er veldig stor..) kan det vel være mulig at det føles litt rart, men tviler litt på at hun fysisk sett er for trang... hva med å "øve" seg litt.. enten helt forsiktig, eller bare et par cm inn, en gang.. og så se om du bedrer seg? Mulig hun er litt usikker på seg selv, deg, eller er litt sjenert.. ha et laaaaaaaangt forspill, slå av lyset og dra dyna langt over dere.. mulig noen hemninger forsvinner når ingen "ser" henne....?!?!?!?

Ville nok ikke valgt vibrator med det første.. iallfall ikke annet enn en evt. klitorisvibrator.. - dvs. sånne bittesmå.. har fått et par andre av kjæresten, i håp om at jeg skulle forelske meg i dem - men der har jeg måttet skuffa kjæresten min hver gang... det føles for meg helt forferdelig unaturlig, og DA kommer hemningene mine også... Jeg tror nok at det "tilslutt" er hun som må bli sikrere på seg selv...

Lykke til!!

Fikk en sånn dildo av noen som skulle være "morsomme" Æsj, den kunne jeg ikke tenkt meg å trøkke oppi musa, lukta akkurat sånn plastikk som dukkene i gamledager gjorde :-)

Men for all del, det er sikkert noen som liker dildoer også, som et supplement. Bare spør flisa, hun var tilogmed villig til å gifte seg med en !

"Bare spør flisa, hun var tilogmed villig til å gifte seg med en !

"

Jøsses, slenger du dritt etter (flis)gubben ennå, i håp om at han dukker opp eller??

Nå får du jammen gi deg!!

Annonse

"

Jøsses, slenger du dritt etter (flis)gubben ennå, i håp om at han dukker opp eller??

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du sier at du plages med for tidlig utløsning, og at dere sjelden har sex..........Disse to tingene henger sammen.

Dette merker jeg iallefall godt på meg selv når det er en stund siden jeg har hatt sex med dama mi. Jeg merker at det er vanskeligere å holde igjen, som er et normalt problem for alle menn.

Detfins altså treningsprogram spesielt rettet mot for tidlig utløsning. Jeg har omtalt det tidligere, og det fins også i programmer andre steder i dol, bare søk.

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Detfins altså treningsprogram spesielt rettet mot for tidlig utløsning. Jeg har omtalt det tidligere, og det fins også i programmer andre steder i dol, bare søk.

"

Det var ikke sånn ment og det tror jeg nok flisa forstår.

Ellers er hun ikke gift, men lever nok lykkelig med sin gubbe. Nja, jeg savner han litt, men ikke så mye :-)

Ellers sa jeg noe i denne tråden som ble slettet, men det var ikke annet enn tulleball fra min side. Det man ikke vet har man slettes ikke vondt av..........Lell så lurer jeg !

Vibrator = dildo Shandy??? Ikke helt sant...

Kort fortalt: en vibrator trenger ikke ha en penisfasong, og en dildo har ikke nødvendigvis vibrasjon. :-)

Se f.x. lomme-elskeren (batteridrevet klitorisstimulator) som selges hos kondomeriet.no og cupido.no og mange andre! :-)

Man kan ha mye glede av vibratorer som ikke er penis-formet! Bare prøv! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...