Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*grøss* Det er ikke farlig, men det kan umulig være noe særlig for han? Samboern min har sleika meg når jeg har hatt mensen, men da har jeg hatt i tampong og han har kun slikka klitorisen..

Smaker vel blod (jern) tenker jeg, vil ikke prøve. : )

er jo bare farlig om du har noen sykdommer han kan bli smittet med.

ellers er det jo ofte bare å vaske seg skikkelig, så kommer det ikke så mye blod utenpå når man er kåt, mest væske. og om du er i tvil kan du jo bruke en tampong. så kan han bare slikke i vei. :)

Annonse

Han må elske deg høyt når han slikker deg når du har mensen!!!

hehe... ja, jeg vaska meg skikkelig skal jeg løve dere ;) det med tampong har jeg ikke tenkt på, smart! takk for den;) og ja, han slikka meg bare rundt klitten..hehe.. oh yes, he loves me! ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...