Gå til innhold

Din beste elsker. Hvordan var han/hun?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min beste elsker forgudet meg, tok på meg og så på meg på en slik måte at jeg følte meg sexy.

Han var omtenksom, og han oppfattet mine signaler, han prøvde å finne ut av hva jeg likte og ikke likte.

Han gjorde meg utrolig kåt, slik at jeg måtte trygle om å få mer, han gikk ikke rett på sak og stappet den inn.

Synd han ikke er sammen med meg lenger.

Gjest mangler knull nå

Min beste elsker knullet meg fjorten ganger en natt hvor jeg fikk orgasme flere ganger i løpet av hvert knull den natta. Han knullet bestemt, slikket og sugde meg overalt også. Hvis jeg duppet av var han i gang igjen. Blir kåt ved tanken selvom det er noen år siden.

Min verste elsker maste om sex, var gift med meg i åresvis. Han holdt på med det maset i tre døgn til jeg kasta av meg undertøyet og sa "ta meg hvis du vil og la meg så være i fred". Han la seg oppå meg og gjorde seg ferdig mens jeg gråt. Ikke rart at jeg er skilt fra han i dag.

Får ta å begynne med den verste...

Det var en stooooor tragedie.. En kompis som kun skulle ha vært kompis.. å ikke noe mer..huff.. Lysten på hverandre var der kun den kvelden, hverken før eller etter.. Men han hadde eeeeenormt liten tiss.. aldri opplevd sååå liten altså hverken før eller etter.. Jeg kjente ikke at han var inni meg en gang.. der lå jeg bare mens han peste og stønnet oppå meg.. å plutselig var alt over.. å så sovnet han.. *flire* Det var en tragedie altså.. hehe...

MEN så min kjære er jo bare heeelt utrulig flott.. Han liker laaaange forspill, vi vet akkurat hva vi begge liker, kliner bra, er kjempekooosen... ååå.. ja han er akkurat slik jeg vil ha han.. :) Passer perfekt i meg *SS*

Klæm fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...