Gå til innhold

Beskriv en god/dårlig elsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En god elsker tenker på at begge skal ha det godt. En god elsker tør å gi seg hen. En god elsker liker sex.

En dårlig elsker tenker mer på seg eller meg enn på at samspillet skal være godt. En dårlig elsker har tankene andre steder. Eller enda verre, teoretiserer hele sexakten slik at ikke noe blir spontant. En dårlig elsker synes sex er grisete og kan ikke vente med å komme i dusjen etterpå.

En god elsker får meg til å føle meg trygg på meg selv, sexy, deilig, fantastisk og dypt elsket.

Han bryr seg like mye om min glede og tilfredstillelse som sin egen. Han forstår at en kvinne ikke får orgasme av samleie alene. Han spør hva han skal gjøre for at det skal bli bedre, hva som er godt for meg, og prøver ut nye stillinger.

Han masserer meg, han får meg ikke til å føle meg naken, han tenner på lydene mine og at jeg hjelper til selv...

Og han prater og koser etterpå om jeg har lyst til det, eller vi ler sammen og lager litt mat, eller ser en film...

Og han holder lenge...

En god elsker får meg til å føle meg trygg på meg selv, sexy, deilig, fantastisk og dypt elsket.

Han bryr seg like mye om min glede og tilfredstillelse som sin egen. Han forstår at en kvinne ikke får orgasme av samleie alene. Han spør hva han skal gjøre for at det skal bli bedre, hva som er godt for meg, og prøver ut nye stillinger.

Han masserer meg, han får meg ikke til å føle meg naken, han tenner på lydene mine og at jeg hjelper til selv...

Og han prater og koser etterpå om jeg har lyst til det, eller vi ler sammen og lager litt mat, eller ser en film...

Og han holder lenge...

Hva mente du med at han holder lenge?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...