Gå til innhold

Han onanerer hver dag,men har kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Vi er begge i begynnelsen av 20 åra. Når jeg spurte han om onanering/runking, fikk jeg til svar at han gjør det hver dag. Men regner med at han ikke gjør det de dagene vi er sammen, for da har vi jo sex..

Er det "normalt" / vanlig at han gjør det så ofte selv om vi møtes veldig ofte?

Er det normalt å føle seg ikke så veldig vel når kjæresten gjør det?

Fortsetter under...

Det er helt normalt å onanere selv om man har partner. Derfor er det lite å bry seg om.

Onani er ikke noe erstatning men ett suplement.

Det er mer unormalt at du skal la dette gå inn på deg. Kan du ikke heller tenne på tanken og dere bruke det til noe positivt? Få han til å fortelle når han gjorde og hva han gjorde osv, osv?

Gjest ikke undertegnet

Det er helt normalt å onanere selv om man har partner. Derfor er det lite å bry seg om.

Onani er ikke noe erstatning men ett suplement.

Det er mer unormalt at du skal la dette gå inn på deg. Kan du ikke heller tenne på tanken og dere bruke det til noe positivt? Få han til å fortelle når han gjorde og hva han gjorde osv, osv?

Jeg tar det ikke innpå meg direkte. Jeg bare lurte på om det er en vanlig ting at man onanerer når man har partner.

Takk for svar.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...