Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jente721365380494

Hei! Jeg har nettopp satt inn to flotte egg og ruger som bare det. I forkant av dette forsøket har jeg gått hos en refleksolog. Det er en videreføring av fotsoneterapi.

Ved første forsøk hadde jeg bare tre egg og to av dem kunne ikke brukes. Derfor fikk jeg satt inn bare ett egg. Ved andre forsøk og vært hos refleksolog, så endte jeg opp med 12 egg. 11 ble befruktet og 6 egg ble kjempefine. Har nå satt inn to av disse eggene. Jeg tror at jeg har bedre kvalitet på eggene denne gangen bl.a. på grunn av behandlingen av refleksologen. Venter spent på det endelige resultatet.

Ønsker deg lykke til!

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121392-ang-fotsoneterapi/#findComment-735619
Del på andre sider

Jeg tror at noe av det viktigste når man bestemmer seg for å prøve dette, er å være optimistisk og ha en positiv holdning.

Jeg gikk til refleksolog før vårt 4. ICSI forsøk. Om det var behandlingene der som gjorde utslaget, eller om det var noe annet... Se, det får vi jo aldri svar på. Men forsøket ble vellykket.

Refleksologen var flink til å forklare hva hun jobbet med og jeg følte meg godt ivaretatt. Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121392-ang-fotsoneterapi/#findComment-735644
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...