Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei!

Så et program på TV i går hvor de satt inn egg etter kunstig befruktning, og der brukte de ultralyd samtidig for å se at eggene ble plassert på riktig sted.

Da begynte tankene mine å svirre vet dere...

Da jeg nylig fikk satt inn egg brukte de nemlig ikke ultralyd samtidig, men bare tok det på feelingen tror jeg..?! Det hører dessverre med til historien at forsøket ble mislykket. Kan dette være grunnen?

Hvordan har denne prosessen vært for dere andre? Hva er vanlig? Er veldig takknemlig for svar, for nå ble jeg skikkelig usikker her!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121400-ul-og-innsetting-av-egg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Tavira!

Ingen grunn til panikk...:)Jeg har opplevd egginnsetting både med og uten ultralyd.Jeg ble ikke gravid noen av gangene:( Men grunnen til at den ene legen brukte ultralyd var at han var vant til å bruke det og følte seg vel tryggere da.Mens Hun som ikke brukte det er litt yngre og kanskje flinkere uten?

Hvem vet...men de finner frem der de skal det er jeg sikker på:)

Lykke til!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...