Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg ny kjæreste og vi har vært sammen i 1,5 måned nå.. Vi har det kjempebra, og de første gangene vi hadde sex var det kjempeflott.

Men en dag var lillemann litt slapp, slikt kan skje, men det har skjedd flere ganger siden den gang. Og nå er jeg bare redd for at det skal skje igjen.

Har testet litt på meg selv, og jeg blir lite kåt selv av å leke med meg selv.

Er det noe man kan gjøre mot dette, eller noen som har noen råd?

Har hatt 2 langvarige forhold tidligere, og da har alt vært fantastisk bra, så dette er utrolig irriterende. Kan hasjrøyking være en årsak til dette? Mener å ha lest noe om det et sted......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121524-f%C3%A5r-lite-k%C3%A5t/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Dette kan vel være mang en forklaring på, prestasjon, manglende lyst på partneren, spenning ol.

Men, ja, hasjrøyking har en klar innvirkning på dette så du har nok ant. forklaringen der.

Lykke til.

Hilsen...

Røykinga spiller ingen rolle når det gjelder samboeren min hvertfall... Men, røyker du flere gram om dagen kan det jo sikkert virke inn på potensen..

Røykinga spiller ingen rolle når det gjelder samboeren min hvertfall... Men, røyker du flere gram om dagen kan det jo sikkert virke inn på potensen..

Jeg var sammen med en i tidligere dager som drev og røyket.

Han endte opp med å ikke klare å ha sex omtrent uten å måtte røyke først. Verken "lysten" eller evnen var til stede.

Han sa det selv at det var røykinga sin skyld.

Dette er vel også bekreftet innen medisin.

:)

Jeg var sammen med en i tidligere dager som drev og røyket.

Han endte opp med å ikke klare å ha sex omtrent uten å måtte røyke først. Verken "lysten" eller evnen var til stede.

Han sa det selv at det var røykinga sin skyld.

Dette er vel også bekreftet innen medisin.

:)

takk for svar. :)

Ja jeg mener å ha lest det noe sted om lysten kombinert med røyking..

I det siste forholdet som tok slutt for et år siden ca, så gikk det greit med røyking etc, men det har blitt mer og mer etter det.

Mulig at sansene er sløvet og trenger mere "påvirkning" for å bli vekket opp da kanskje..

Ikke akkurat kult, man føler seg jo som en gammal impotent gubbe.... :-)

Gjest Mest målrettet propaganda

I det siste forholdet som tok slutt for et år siden ca, så gikk det greit med røyking etc, men det har blitt mer og mer etter det.

Mulig at sansene er sløvet og trenger mere "påvirkning" for å bli vekket opp da kanskje..

- Mor til Ole 12 år, hvis du ikke spiser opp grønnsakene dine og tar tran, kommer du til å få potensproblemer når du blir stor, slik som den hasjrøykende faren din...

Potensproblem ruler, lungekreft imponerer bare pyser.

Annonse

Skjønner det, å ha slike problemer i ung alder er ikke gøy akkurat.

Men kanskje dette kunne inspirere deg til å legge det på hylla da kanskje ?

Kan ikke være verdt å misse godt intimliv for sant :)

Lykke til.

Hilsen...

Skjønner det, å ha slike problemer i ung alder er ikke gøy akkurat.

Men kanskje dette kunne inspirere deg til å legge det på hylla da kanskje ?

Kan ikke være verdt å misse godt intimliv for sant :)

Lykke til.

Hilsen...

Nei det er det absolutt ikke verdt. Jeg elsker sex og det har jeg alltid gjort, og det gjør jo alt desto mer frustrerende. Så da er det vel på tide å kutte ned på røyken, så får vi se om ting blir bedre. :)

Nei det er det absolutt ikke verdt. Jeg elsker sex og det har jeg alltid gjort, og det gjør jo alt desto mer frustrerende. Så da er det vel på tide å kutte ned på røyken, så får vi se om ting blir bedre. :)

Kjempeflott !!!

Du skal ha lykke til, håper det bedrer seg fort for deg.

:)))

- Mor til Ole 12 år, hvis du ikke spiser opp grønnsakene dine og tar tran, kommer du til å få potensproblemer når du blir stor, slik som den hasjrøykende faren din...

Potensproblem ruler, lungekreft imponerer bare pyser.

hehe... fin ironi ja..

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...