Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt slitsomt det når man ikke har funnet mannen i sitt liv før man nærmer seg 30 da... :o)

Steier har uttalt seg om dette tidligere også han. Han burde selv vite at det er ikke bare å bestemme seg for å få barn når man er så ung. Først skal man finne seg en å få barn med. Andre ting skal også klaffe som økonomi, utdanning, en plass å bo osv.

Til å være spesialist ved IVF avdelingen på Haukeland synes jeg han har noe rare kommentarer av og til. Jeg får vel tilgi ham litt, for det var nå han som hjalp oss med å få laget veslejenta vår da. :o)

Hva mer sa han da? Fikk ikke med meg programmet.

Hilsen

desverre er det nok noen år siden. Mente han virkelig det, at alle skulle prøve å bli gravide da uansett livssituasjon. Han må jo ta den med i betraktning eller så skjønner jeg ingenting.

Var det et bi-innlegg eller sa han noe mer fornuftig?

Det sies her at han er spesialist på haukeland-ivf, men jeg har aldri sett ham ,vært i kontakt med ham. Er han der fremdeles?

Jeg har bare vært hos Tandberg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...