Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor i kvinnen ligger g-punktet? er det forskjellig fra kvinne til kvinne? jeg har prøvd å finne den selv, med en finger, men jeg har ikke merket noe.. jeg har en kjæreste, og vi har sex. men jeg kan ikke si han har truffet g-punktet mitt, for da hadde jeg vel merket det??? og hva står egentlig g'en for? :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121603-g-punkt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

g'en står for mannen som fant punktet så vidt jeg husker. om du stikker inn langefingeren og "vinker" "kom hit" mot navelen, så kan det hende du finner et punkt med litt annerledes overflate... det kan være punktet... alt dette med g-punkt er litt oppskrytt synes jeg... poenget er jo bare å finne en stilling som er ekstra god, og hva som er godt for deg kan jo bare du finne ut. men om han støter litt jevnt og hardt bakfra eksempel, så skal det være lettere å nå de gode punktene, ellers er det veldig godt dypt inni vagina fra misjonær med bena høyt løftet og han på knærne eksempel også. Finnes vissnok både vaginalorgasme og g-punktsorgasme, men når det først er så innmari godt, så er det jo vanskelig å si hva som er hva da.

anbefaler en blanding av alt jeg, klitoris med, full pakke rett og slett...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121603-g-punkt/#findComment-736428
Del på andre sider

Gjest sexperten

g'en står for mannen som fant punktet så vidt jeg husker. om du stikker inn langefingeren og "vinker" "kom hit" mot navelen, så kan det hende du finner et punkt med litt annerledes overflate... det kan være punktet... alt dette med g-punkt er litt oppskrytt synes jeg... poenget er jo bare å finne en stilling som er ekstra god, og hva som er godt for deg kan jo bare du finne ut. men om han støter litt jevnt og hardt bakfra eksempel, så skal det være lettere å nå de gode punktene, ellers er det veldig godt dypt inni vagina fra misjonær med bena høyt løftet og han på knærne eksempel også. Finnes vissnok både vaginalorgasme og g-punktsorgasme, men når det først er så innmari godt, så er det jo vanskelig å si hva som er hva da.

anbefaler en blanding av alt jeg, klitoris med, full pakke rett og slett...

G-punktet skriver seg fra G-nøkkelen, som er forrest på notelinjen. Når buen treffer strengen, eller når dette punktet spilles på, vil det fremkalle ganske mange noter, av og til unoter, litt avhengig av hvor musikalsk man er, og det blir musikk av sånt. Derav G-punktet.

G kan også stå for grøss, grusomt godt, gele, gurglelyder, gisp, geysir ller rett og slett gurimalla!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121603-g-punkt/#findComment-737204
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...