Gå til innhold

Hvilken vei ?

Anbefalte innlegg

Gjest ensom_igjen

Er inne i en skikkelig trist tid som jeg ikke klarer å snakke med noen om. Orker ikke styret rundt det og diskusjonene...

Jeg elsker mannen min som jeg har barn med.

Mannen min er svært selvopptatt og dekker ikke på langt nær mine behov for nærhet og kjærlighet.

Hva gjør man da ? Når man er deprimert og blir utrolig ofte skuffet på grunn av hans prioriteringer som ikke inkluderer meg og barna.

Tidligere har jeg fått høre fra nære venner at jeg har vært for "snill". Han har alltid fått holdt på med tidkrevende hobbyer. Problemet er bare et jeg aldri får noe tilbake...

Hver dag går bort til å stirre tomt i veggen..skulle gjerne lagt under dyna hele tiden.

Jeg klarer å ta meg sammen noen timer hver dag for å ta meg av barna snakke med de som eventuelt kommer på besøk eller ringer.

Jeg kontakter ingen..orker bare ikke...

Nå er han bortreist noen uker og jeg føler meg helt tom. Jeg vil jo så gjerne at alt skal være bra...men når skal jeg innse at det kanskje aldri blir bedre i hverdagen ?

Jeg har fortalt han alt, men da bare sier han at hvis jeg vil skilles er det bare å selge huset med det samme... men jeg tror (håper?) det er stoltheten hans som snakker da... Han er ikke akkurat kjent for å være følsom..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121645-hvilken-vei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BigTimeDaddy

Det virker som du har blitt passiv med alt som kan bidra til å gjøre ditt liv bedre.

Mannen din tar ansvar for sitt eget liv og "tror" kanskje at alt er bra hjemme fordi du ikke sier i fra!?

Snakk sammen for pokker!!!!!!!

Å gå fra ham er ikke nødvendigvis den beste løsningen. Å stirre i veggen er definitivt ingen løsning. Du MÅ bare ta initiativ til å gjøre noe i hverdagen - besøk venner, få en hobby eller noe som du liker å gjøre.

Vanskelig å si hva du skal gjøre, men det er faktisk bare DU som kan gjøre livet ditt mer trivelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121645-hvilken-vei/#findComment-736699
Del på andre sider

Gjest BigTimeDaddy

Det virker som du har blitt passiv med alt som kan bidra til å gjøre ditt liv bedre.

Mannen din tar ansvar for sitt eget liv og "tror" kanskje at alt er bra hjemme fordi du ikke sier i fra!?

Snakk sammen for pokker!!!!!!!

Å gå fra ham er ikke nødvendigvis den beste løsningen. Å stirre i veggen er definitivt ingen løsning. Du MÅ bare ta initiativ til å gjøre noe i hverdagen - besøk venner, få en hobby eller noe som du liker å gjøre.

Vanskelig å si hva du skal gjøre, men det er faktisk bare DU som kan gjøre livet ditt mer trivelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121645-hvilken-vei/#findComment-736701
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...