Gjest sjøngløren Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei Jeg sliter en del med hvordan jeg er på jobben i forhold til andre. Jeg kommer på jobb for å jobbe, og er dermed ikke veldig sosial. Dette blir alltid sett veldig negativt på, og jeg blir som regel en enstøing. Ikke så rart kanskje. Når jeg jobber er jeg veldig "perfeksjonist." Jeg irriterer meg over andres "tabber" (som gjerne kommer fordi de er sløve rett og slett), og dette har flere ganger ført til at jeg har skiftet jobb. Det er ikke bare dette som er grunnene, men siden jeg ikke har så mye utdanning får jeg jobber som jeg kjeder meg i.(Lite utfordringer.) Jeg har store problemer med å finne ut "hva jeg vil" her i livet. Jeg er til tider veldig deprimert og vil som regel ingen ting. Mister lysten til det meste. Og når jeg da ikke klarer å innordne meg på de arbeidsplassene jeg får...ja, så sliter jeg. Uff, er så mye mer jeg vil skrive, men jeg orker ikke. Dette går sånn inn på meg. Jeg føler meg ubrukelig og blir bare mer og mer deprimert. Arbeid og utdanning står høyt i fokus hos mine foreldre, og det er jo dette alle spør om når du treffer folk. "Hva driver du med..?" osv. Jeg føler at jeg ikke passer inn noe sted. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/121818-arbeidslivsosialisering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…