Gå til innhold

Optimist,isk, men hvor lenge....!!

Anbefalte innlegg

Håpefull 73 modell

Håpefull og optimistisk som jeg er så hadde jeg virkelig trodd at i dag så skulle alt se lyst ut og klart for egguthenting, men nei så heldig var jeg ikke.

Spør noen kloke hoder her om noen av dere har opplevd det samme som jeg...!!

Har gått på nesespray og sprøyter i flere uker nå og har vært til kontroll tre ganger for å sjekke om eggposene var store nok (første og andre gang var de det, men de har stoppet opp å vokse) og etter å ha økt dose fra gang til gang så hadde jeg virkelig trodd at alt var klar for uthening nå.

Eggposene var ikke store nok og jeg må avbryte hele prosessen og vente på mens og deretter tilbake for blodprøver for å sjekke om eggposene "gjør jobben sin" med tanke på å vokse ved at jeg "stikker meg"

Vet ikke hva som skjer om de ikke reagerer som de skal. noen som vet?

Og har noen av dere vært borti ligningene så setter jeg pris på ”trøstesvar"

Vet ikke hva de har tenkt å gjøre om ikke eggposene vokser ved høyere doser, de må jo det da....? Blir så frustrert....!

Dette ble litt langt men takk for at du tar deg tid å lese og ser frem til å høre fra deg :o)

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/121842-optimistisk-men-hvor-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hvor store doser tar du?

Første gangen min startet jeg på forholdsvis små doser (tror jeg). Startet vel med 125 ml (Gonal-F). Andre gangen startet jeg med høyere doser (tror det var 175 og gikk opp til 200). Denne gangen har jeg startet med 300 ml i 4 dager (Puregon) og så har jeg gått på 250 ml de siste 4 dagene.

Det blir 5 med i dag før UL i morgen.

Jeg vet ikke hvorfor eggposene dine har sluttet å vokse, men det er i alle fall tydelig at noen av oss trenger "hestedoser" med hormoner for å produsere nok (:

Håper produksjonen din tar seg opp. Lykke til!

Håpefull 73 modell

Hei

Hvor store doser tar du?

Første gangen min startet jeg på forholdsvis små doser (tror jeg). Startet vel med 125 ml (Gonal-F). Andre gangen startet jeg med høyere doser (tror det var 175 og gikk opp til 200). Denne gangen har jeg startet med 300 ml i 4 dager (Puregon) og så har jeg gått på 250 ml de siste 4 dagene.

Det blir 5 med i dag før UL i morgen.

Jeg vet ikke hvorfor eggposene dine har sluttet å vokse, men det er i alle fall tydelig at noen av oss trenger "hestedoser" med hormoner for å produsere nok (:

Håper produksjonen din tar seg opp. Lykke til!

Hei Filliokus,

Jeg begynte med 125 (Gon. f)så økte jeg til 150 og deretter til 250 (eggposene vokste fint og antallet var perfekt i starten) men det stoppet bare opp og derfor økte dem dosen til 250, men ingen reaksjon. Så neste gang blir det skikkelig hestekur tror jeg... Krysser alt og ønsker deg LYKKE TIL...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...