Gå til innhold

bilde ferie minner borte

Anbefalte innlegg

Gjest borte vekk..!

hei. jeg er en jente som var på ferie med min kjæreste. vårs aller første ferie alene, vi var i syden. vi tok mange bilder av hverdandre/ilag++ med digital kamera. vårs første ferie bilde minner. nå viser det seg at min kjæreste har klart å rote vekk alle disse bildene på dataen. noe han ikke bryr seg noe serlig om, "det var jo bare et parr bilder". men jeg derimot er helt knust over dette, jeg vil aldri få tilbake disse minnene igjen. jeg har jo minner i hode, men det er ikke det samme som bilder. på bildene får du jo se lykke, glede, latter og alt! jeg er så sinna nå på kjæresten min, det var jo tross alt hans oppgave å holde styr på disse bildene og nå er de borte. jeg gråter av sinne. er det noen som har opplevd det samme? hva skal jeg gjøre? huff og sukk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122027-bilde-ferie-minner-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest borte vekk..!

Skjønner ikke hvordan bildene kan ha blitt "rotet bort"?

Har du prøvd å søke på bildenavnene for å finne dem igjen? Eller er de blitt slettet?

Neste gang så tar du backup. Brenn cd med bildene på eller send bildene som e-post vedlegg til deg selv.

jeg hadde ingenting å gjøre med dem bildene han skulle fikse dem selv. han hadde kameraet med på jobben for å fikse det der, å på den pc er det ikke mye til system. ja jeg vet ikke hvordan dem kan ha blitt bortevekk, dem må jo ligge inne på pcen om han ikke har slettet mappen ved uhel. kanskje det bare tar lang tid å finne dem igjen og han ikke orker det.

jeg hadde ingenting å gjøre med dem bildene han skulle fikse dem selv. han hadde kameraet med på jobben for å fikse det der, å på den pc er det ikke mye til system. ja jeg vet ikke hvordan dem kan ha blitt bortevekk, dem må jo ligge inne på pcen om han ikke har slettet mappen ved uhel. kanskje det bare tar lang tid å finne dem igjen og han ikke orker det.

Jeg hadde ogdså blitt skikkelig skuffa og sur om det samme hadde skjedd med meg. Prøv å fortell han at de bildene betyr mye for deg og at du ønsker at han engasjerer seg litt i problemet.

Hvis bildene fortsatt ligger på pc'en og ikke har blitt slettet, så er det ikke noe problem å finne dem igjen.

Bruk søk funksjon og søk på f.eks bilder eller andre navn som kan ha blitt brukt under lagring. Kan du ikke dette selv så spør en som kan endel om data.

Uff. Håper ikke dette kommer til å ødelegge hele forholdet deres og minnene fra den fantastiske ferien dere hadde da. Tross alt, så er det bare bilder, og bildene vil aldri bli like virkelige som minnene fra turen...

Ellers så må dere nesten dra på en tur til! Sånn at du får noen nye bilder snart! Og det er jo ikke så trist å tenke på.

Ellers kunne dere tatt dere en tur til fotograf, eller tatt en dag da dere dro i skogen og tok masse morsomme bilder... neida, de blir ikke fra ferien, men de viser kanskje lykke og glede og forelskelse de også.

Ville passet på å ikke gjøre dette til en alt for stor krise jeg, jo det er trist, men tenk på mennesker som opplever at alle familiealbumene brenner opp og blir tapt for alltid, de er nødt å komme seg videre.

Annonse

Gjest ikke signert

Hvis han ikke orker, så si at han skal (han skal da ta ansvar for sine handlinger?). Hvis de er slettet ligger de i "papirkurven" - derfra kan du hente dem frem igjen.

Gjest sister of mercy

Jeg og min kjære var på ferie i Køben i sommer.

Vi hadde ingen kameraer med oss, men kjøpte ett engangskamera hver, fordi det var vår første tur sammen, og vi var så hodestups forelsket.

Men begge to viste seg å være like kamerasky, og det endte opp med blitzkrig, hvor vi kun tok bilder av hverandre på pur f.

Historien endte med at begge kameraene fikk seg flygetur ut hotellvinduene.

Men jeg hadde fortsatt en utrolig fin tur, og jeg har enda masse fine minner.. f.eks i konsertbilletter o.l.. bilder er ikke nødvendigvis så viktige..

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...