Gjest kilevinken Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Min nye kjæreste har en penis som nok er litt under snittet i både lengde og tykkelse. I tillegg blir jeg veldig våt, så av og til blir det ikke rare friskjonen. Han er veldig klar over at han har "liten" sak.. Men nå i det siste når vi har sex driver han og maser om at jeg skal klemme til rundt den.. akkurat som jeg ikke gjør det fra før.. får liksom inntrykk av at han synes jeg er for vid når han sier sånt, og det sårer meg litt.. Virker nesten som han legger skylden over på meg og at jeg er for vid.. Dumt å ta seg nær av dette? Kommer ALDRI til å klage på utstyret hans, det er jo sånn han er.. og jeg synes han er deilig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Han ber deg nok om det fordi han enten kommer fortere da, eller omvendt, at det gjør at han holder litt lenger. En ren nytelsesgreie, ikke noe å være flau over. Føler det blir som guttene som føler de ikke gjør god nok jobb når jenta beføler klitoris under samleie. ellers finnes det jo en sånn ring gutten kan sette på om han vil det skal klemme litt mer, og holde litt lenger... om du er for våt kan du jo prøve andre stillinger, han på knærne og du på sofakanten eksempel, eller bakfra, da kommer han dypere inn og du føler mer... bare kos deg du, og la ham kose seg også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kilevinken Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Han ber deg nok om det fordi han enten kommer fortere da, eller omvendt, at det gjør at han holder litt lenger. En ren nytelsesgreie, ikke noe å være flau over. Føler det blir som guttene som føler de ikke gjør god nok jobb når jenta beføler klitoris under samleie. ellers finnes det jo en sånn ring gutten kan sette på om han vil det skal klemme litt mer, og holde litt lenger... om du er for våt kan du jo prøve andre stillinger, han på knærne og du på sofakanten eksempel, eller bakfra, da kommer han dypere inn og du føler mer... bare kos deg du, og la ham kose seg også. Det som er litt rart er at han liker bakfra veldig godt, sier han kommer langt inn og at det klemmer mer rundt da (strammere sikkert).. men DA kjenner jeg veldig lite.. nesten som "er du inne enda?".. Det er visst ikke noen sammenheng når jeg kjenner mye og når han gjør det.. litt rart.. Men uansett.. føler meg vid, selv om jeg vet at det sikkert har mye med hans størrelse og gjøre også.. men han kan jo ikke gjøre noe med sin, det kan jo jeg.. hmm 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Det som er litt rart er at han liker bakfra veldig godt, sier han kommer langt inn og at det klemmer mer rundt da (strammere sikkert).. men DA kjenner jeg veldig lite.. nesten som "er du inne enda?".. Det er visst ikke noen sammenheng når jeg kjenner mye og når han gjør det.. litt rart.. Men uansett.. føler meg vid, selv om jeg vet at det sikkert har mye med hans størrelse og gjøre også.. men han kan jo ikke gjøre noe med sin, det kan jo jeg.. hmm prøvd i kryss? prøvd skjestillingen? prøvd ham på knærne og du med bena rett opp? sikker på du vil finne en stilling der du kjenner det til slutt, og uansett er det jo bare å kose litt med klitoris samtidig... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kilevinken Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 prøvd i kryss? prøvd skjestillingen? prøvd ham på knærne og du med bena rett opp? sikker på du vil finne en stilling der du kjenner det til slutt, og uansett er det jo bare å kose litt med klitoris samtidig... Er ingen fare med at jeg ikke kjenner noe da, det er som regel ikke noe problem.. det var ikke det som var problemet her!! Jeg får som regel orgasme hver gang vi har sex.. Problemet var at hans kommentarer om at jeg skal klemme til for som han sier det skal bli bedre.. gjør at jeg føler jeg ikke er bra nok på en måte.. vi har jo hatt sex et år sammen, og nå begynner han med å si det liksom.. akkurat som det ikke har vært bra nok før.. da føler jeg at det må være jeg som "har blitt" vid.. og det sårer.. tenker at siden vi tydeligvis opplever at det er stramt i forkjellige stillinger, er det jo mulig han ikke har syntes det har vært bra nok, selv om jeg har syntes det.. vanskelig å forklare liksom.. tenk om jeg skulle svart noe om at jeg kniper så godt jeg kan jeg, men det skal noe til å holde fast på den lille snoppen din.. det hadde nok ikke vært gøy for ham heller... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739452 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Er ingen fare med at jeg ikke kjenner noe da, det er som regel ikke noe problem.. det var ikke det som var problemet her!! Jeg får som regel orgasme hver gang vi har sex.. Problemet var at hans kommentarer om at jeg skal klemme til for som han sier det skal bli bedre.. gjør at jeg føler jeg ikke er bra nok på en måte.. vi har jo hatt sex et år sammen, og nå begynner han med å si det liksom.. akkurat som det ikke har vært bra nok før.. da føler jeg at det må være jeg som "har blitt" vid.. og det sårer.. tenker at siden vi tydeligvis opplever at det er stramt i forkjellige stillinger, er det jo mulig han ikke har syntes det har vært bra nok, selv om jeg har syntes det.. vanskelig å forklare liksom.. tenk om jeg skulle svart noe om at jeg kniper så godt jeg kan jeg, men det skal noe til å holde fast på den lille snoppen din.. det hadde nok ikke vært gøy for ham heller... oi, du er nødt å spørre ham om dette før den kommentaren der faller ut av munnen din og ødelegger alt for dere altså. han har da ikke sagt noe annet enn at det er godt for ham om du onanerer ham med hånden samtidig som dere har sex. det synes da alle. er ikke så gøy å måtte ta ansvar for sin egen orgasme helt selv hver gang for mannen heller vet du, veldig spennende med en hjelpende hånd som forstyrrer rytmen hans, og dermed blir veldig opphissende. at du er våt og vid er jo bare kjempeflott! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kilevinken Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 oi, du er nødt å spørre ham om dette før den kommentaren der faller ut av munnen din og ødelegger alt for dere altså. han har da ikke sagt noe annet enn at det er godt for ham om du onanerer ham med hånden samtidig som dere har sex. det synes da alle. er ikke så gøy å måtte ta ansvar for sin egen orgasme helt selv hver gang for mannen heller vet du, veldig spennende med en hjelpende hånd som forstyrrer rytmen hans, og dermed blir veldig opphissende. at du er våt og vid er jo bare kjempeflott! han mener ikke hånda, han mener jeg skal klemme med bekkenmusklene mens han er inni meg.. jeg gjør jo det fra før, men det har han tydeligvis ikke merket.. må jo det pga størrelsen hans.. kan ikke være flott å være vid vel? hater å måtte føle meg det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 han mener ikke hånda, han mener jeg skal klemme med bekkenmusklene mens han er inni meg.. jeg gjør jo det fra før, men det har han tydeligvis ikke merket.. må jo det pga størrelsen hans.. kan ikke være flott å være vid vel? hater å måtte føle meg det klart det er flott å være vid! de som er for trange sliter jo veldig med at de får smerter under samleie, spesielt om de ikke blir våte nok. dessuten er det mange gutter som har problemer med å holde lenge om jenta klemmer for fælt... du kan såklart trene litt på å knipe da, men det har du kanskje gjort? om du fører to fingre inn i kjeden så kan du føle sånn ca hvordan det er for ham, bare at fingrene nok er mer følsomme enn en erigert penis, så kan du jo se om du kanskje har blitt slappere i skjedemusklene i det siste. men det er nok bare et luksusproblem vil jeg tro. vet ikke om jeg ville mast noe særlig om jeg var deg egentlig om dette. noen dager er man jo videre enn andre? blir du trangere om du får orgasme først eksempel? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktor C Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Eg ville bare sagt at eg klemmer allerede eg, men helt tett blir det desverre ikke...han er i grunnen litt frekk spør du meg..han må da vite selv at han er liten 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-739670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
grå mus Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 klart det er flott å være vid! de som er for trange sliter jo veldig med at de får smerter under samleie, spesielt om de ikke blir våte nok. dessuten er det mange gutter som har problemer med å holde lenge om jenta klemmer for fælt... du kan såklart trene litt på å knipe da, men det har du kanskje gjort? om du fører to fingre inn i kjeden så kan du føle sånn ca hvordan det er for ham, bare at fingrene nok er mer følsomme enn en erigert penis, så kan du jo se om du kanskje har blitt slappere i skjedemusklene i det siste. men det er nok bare et luksusproblem vil jeg tro. vet ikke om jeg ville mast noe særlig om jeg var deg egentlig om dette. noen dager er man jo videre enn andre? blir du trangere om du får orgasme først eksempel? Hva i alle dager er det du babler om? Fingrene mer følsomme en penis? Ikke noe problem å være vid? Uff og uff som du har misforstått! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122077-har-jeg-grunn-til-%C3%A5-bli-litt-s%C3%A5ret-st%C3%B8rrelse-osv/#findComment-743472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.