snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 "synes han det er flaut å få orgasme ved å onanere seg inni deg også? synes du det er flaut? For det er jo det han gjør?" Nei vet du hva!!! Å ha samleie er da ikke onani!!???!!! Når noen bruker hånda (eller noe annet enn vagina) på penisen er det onani.. å kalle det å ha samleie for onani er helt feil ordvalg.. Akkurat som det ikke kjennes for jenta liksom? "Det burde være en naturlov. Og mannen kan ikke onanere dere begge på en gang. Det blir rett og slett for slitsomt... " Du er liksom så på viddene med det her.. sex er ment for å være to personer som koser med _hverandre_. At noen synes det er deilig å kose med seg selv samtidig er da greit nok, men det er ikke alle som synes dette er tilfredstillende? Å måtte gjøre det selv mener jeg.. De mennene jeg har hatt sex med har da vært helt fullstendig i satnd til både og ha samleie med meg og samtidig kose med meg på andre måter.. det må da være direkte latskap som gjør at noen ikke greier dette. Selvsagt koser jeg også med dem mens vi har sex.. kall det latskap du... men jeg kaller det gammeldags... jada, det er på spissen å kalle det onani, men jenter er dessverre ikke konstruert slik at de automatisk får orgasme ved ut og inn med penis i vagina, mens mannen derimot får det. derfor kalte jeg det onani. fordi jeg synes ikke man kan kalle å kose med seg selv som jente under samleie for onani heller, man er jo sammen! ser du poenget mitt? synes alle jenter burde kunne få sjansen til å få orgasme under samleie jeg, uten å synes det er flaut. og jada, noen klarer det uten å hjelpe til selv, og noen menn orker å tilfredstille både seg selv og partneren hver eneste gang... men det er faktisk ganske mange stillinger som er fantastiske om mannen gjør sitt, og kvinnen bruker fingre på klitoris, og man opplever å få multiorgasme etter at begge har ventet på hverandre og holdt igjen litt... man kjenner tross alt sin egen kropp best. og mannen styrer jo inn og ut selv, ettersom hva han trenger, ergo trenger vi kvinner å styre bevegelsene og trykket og hastigheten på klitoris selv også... selvsagt klarer mannen å gi kvinnen orgasme også, akkurat som at kvinner kan gi en mann orgasme ved å sitte oppå ham og ri ham passivt... men det er jo artigere når begge er med å ri, og begge kommer da... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 9na elina Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 kall det latskap du... men jeg kaller det gammeldags... jada, det er på spissen å kalle det onani, men jenter er dessverre ikke konstruert slik at de automatisk får orgasme ved ut og inn med penis i vagina, mens mannen derimot får det. derfor kalte jeg det onani. fordi jeg synes ikke man kan kalle å kose med seg selv som jente under samleie for onani heller, man er jo sammen! ser du poenget mitt? synes alle jenter burde kunne få sjansen til å få orgasme under samleie jeg, uten å synes det er flaut. og jada, noen klarer det uten å hjelpe til selv, og noen menn orker å tilfredstille både seg selv og partneren hver eneste gang... men det er faktisk ganske mange stillinger som er fantastiske om mannen gjør sitt, og kvinnen bruker fingre på klitoris, og man opplever å få multiorgasme etter at begge har ventet på hverandre og holdt igjen litt... man kjenner tross alt sin egen kropp best. og mannen styrer jo inn og ut selv, ettersom hva han trenger, ergo trenger vi kvinner å styre bevegelsene og trykket og hastigheten på klitoris selv også... selvsagt klarer mannen å gi kvinnen orgasme også, akkurat som at kvinner kan gi en mann orgasme ved å sitte oppå ham og ri ham passivt... men det er jo artigere når begge er med å ri, og begge kommer da... "fordi jeg synes ikke man kan kalle å kose med seg selv som jente under samleie for onani heller, man er jo sammen!" man er også sammen om man ligger ved siden av hverandre og koser med seg selv, så den definisjonen holder ikke... å ta på seg selv er onani... "ser du poenget mitt? " joda, jenter bør også få orgasme, men man burde også faktisk kunne kreve at mannen hjelper til.. vi damene hjelper da også mannen når vi puler, ved å bevege oss, knipe osv? De jentene som ikke liker å ta på seg selv og ikke er komfortable med dette burde ikke bli "tvunget" til å gjøre det.. det du sier gjør jo at noen kan føle seg unormale som ikke automatsik begynner å onanere når de har sex, og det er de jo ikke! "ergo trenger vi kvinner å styre bevegelsene og trykket og hastigheten på klitoris selv også... " dette greier mannen fint å lære også! men jeg mener ikke han skal gjøre det hver gang, men han burde kunne trå til noen ganger.. å lære hverandres kropper og behov å kjenne er jo halve moroa med sexen.. " sitte oppå ham og ri ham passivt... men det er jo artigere når begge er med å ri, og begge kommer da... " HÆ? Mange menn elsker jo å ligge der, og bli "tatt" av dama.. de kommer som et skudd av det.. og det gjør jo ofte damene også.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 "fordi jeg synes ikke man kan kalle å kose med seg selv som jente under samleie for onani heller, man er jo sammen!" man er også sammen om man ligger ved siden av hverandre og koser med seg selv, så den definisjonen holder ikke... å ta på seg selv er onani... "ser du poenget mitt? " joda, jenter bør også få orgasme, men man burde også faktisk kunne kreve at mannen hjelper til.. vi damene hjelper da også mannen når vi puler, ved å bevege oss, knipe osv? De jentene som ikke liker å ta på seg selv og ikke er komfortable med dette burde ikke bli "tvunget" til å gjøre det.. det du sier gjør jo at noen kan føle seg unormale som ikke automatsik begynner å onanere når de har sex, og det er de jo ikke! "ergo trenger vi kvinner å styre bevegelsene og trykket og hastigheten på klitoris selv også... " dette greier mannen fint å lære også! men jeg mener ikke han skal gjøre det hver gang, men han burde kunne trå til noen ganger.. å lære hverandres kropper og behov å kjenne er jo halve moroa med sexen.. " sitte oppå ham og ri ham passivt... men det er jo artigere når begge er med å ri, og begge kommer da... " HÆ? Mange menn elsker jo å ligge der, og bli "tatt" av dama.. de kommer som et skudd av det.. og det gjør jo ofte damene også.. nettopp!!! noen ganger onanere seg selv, andre ganger la mannen onanere seg... noen ganger ri mannen passivt, andre ganger aktivt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 9na elina Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 nettopp!!! noen ganger onanere seg selv, andre ganger la mannen onanere seg... noen ganger ri mannen passivt, andre ganger aktivt... Men du får det til å høres ut som man SKAL onanere seg selv uansett, at dette er en naturlov som du kalte det.. Selv om du liker det sånn betyr ikke at alle liker det, og trenger å tro at de også MÅ gjøre det sånn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Men du får det til å høres ut som man SKAL onanere seg selv uansett, at dette er en naturlov som du kalte det.. Selv om du liker det sånn betyr ikke at alle liker det, og trenger å tro at de også MÅ gjøre det sånn... Det er det nok ingen som tror, de fleste vet jo ikke om annet enn å holde fingrene langt unna fatet mens de har sex, og håpe at de ved et mirakel skal komme om mannen bare klarer å holde ut å støte inn og ut lenge nok, og sånn sett føler mannen seg utilstrekkelig også... Mye værre med alle de som føler at det er noe galt når de tar på seg selv, at det er flaut og unormalt og noe man ikke skal gjøre... for det er jo helt normalt, og flott, og noe mannen også tenner på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 9na elina Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Det er det nok ingen som tror, de fleste vet jo ikke om annet enn å holde fingrene langt unna fatet mens de har sex, og håpe at de ved et mirakel skal komme om mannen bare klarer å holde ut å støte inn og ut lenge nok, og sånn sett føler mannen seg utilstrekkelig også... Mye værre med alle de som føler at det er noe galt når de tar på seg selv, at det er flaut og unormalt og noe man ikke skal gjøre... for det er jo helt normalt, og flott, og noe mannen også tenner på! Ikke alle menn tenner på dette, husk det! Igjen vil jeg få understreke at et samspill mellom partnerene er viktig. Gi og få... Det burde være naturlig for mannen å tilfredstille sin kvinne, akkurat som omvendt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ikke alle menn tenner på dette, husk det! Igjen vil jeg få understreke at et samspill mellom partnerene er viktig. Gi og få... Det burde være naturlig for mannen å tilfredstille sin kvinne, akkurat som omvendt. Ikke alle menn tenner på at en kvinne berører klitoris under samleie??? Hva slags menn er dette da? Kan jeg få noen ord med en slik mann, og årsaken til at dette gir han skikkelig turnoff? (For kvinnen har såklart forklart ham at dette ikke er fordi han ikke strekker til?) gammeldags som sagt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 9na elina Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Ikke alle menn tenner på at en kvinne berører klitoris under samleie??? Hva slags menn er dette da? Kan jeg få noen ord med en slik mann, og årsaken til at dette gir han skikkelig turnoff? (For kvinnen har såklart forklart ham at dette ikke er fordi han ikke strekker til?) gammeldags som sagt... Jeg hadde heller ikke tent på en mann som dro den ut for så å runke til han kom.. Hvorfor må hun gjøre det selv hvis jeg kan tenker de vel kanskje? Ikke noe gammeldags over det vel? Folk tenner på ulike ting. Noen tenner vel på å onenere mens de har sex andre ikke osv.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Jeg hadde heller ikke tent på en mann som dro den ut for så å runke til han kom.. Hvorfor må hun gjøre det selv hvis jeg kan tenker de vel kanskje? Ikke noe gammeldags over det vel? Folk tenner på ulike ting. Noen tenner vel på å onenere mens de har sex andre ikke osv.. hjelp... det blir jo absolutt ikke det samme om han drar den ut, poenget er jo å få orgasme med ham inni seg! mens han også får orgasme! du kan sammenligne det med å kose penisen hans samtidig som han støter ut og inn foreksempel... er faktisk ikke veldig lett for mannen i alle stillinger å kose tilfredstillende med klitoris samtidig som han støter inn og ut. og siden det er sinnsykt opphissende å bli befølt på klitoris samtidig som han støter hard og langt inn i oss, så er faktisk det å beføle klitoris selv en veldig naturlig løsning... hendene hans kan jo kose brystene og slikt om de vil ha noe å gjøre... og ja, det går ann å onanere en mann mens han støter inn og ut av vagina, bare prøv, nederst ved roten, og det kan han såklart gjøre selv også, om han har lyst... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 9na elina Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 hjelp... det blir jo absolutt ikke det samme om han drar den ut, poenget er jo å få orgasme med ham inni seg! mens han også får orgasme! du kan sammenligne det med å kose penisen hans samtidig som han støter ut og inn foreksempel... er faktisk ikke veldig lett for mannen i alle stillinger å kose tilfredstillende med klitoris samtidig som han støter inn og ut. og siden det er sinnsykt opphissende å bli befølt på klitoris samtidig som han støter hard og langt inn i oss, så er faktisk det å beføle klitoris selv en veldig naturlig løsning... hendene hans kan jo kose brystene og slikt om de vil ha noe å gjøre... og ja, det går ann å onanere en mann mens han støter inn og ut av vagina, bare prøv, nederst ved roten, og det kan han såklart gjøre selv også, om han har lyst... siden det er sinnsykt opphissende å bli befølt på klitoris samtidig som han støter hard og langt inn i oss, jepp, BLI befølt.. men ikke det samme å ta på seg selv da........ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Etter å ha lest fragmenter i denne tråden, har jeg nok en gang fått bekreftet at 'normal' og 'er jeg normal?' må være det hyppigst brukte ordet og formuleringen i dette forumet. Jeg foreslår at normal-lurende gjør det som kjennes bra ut for seg og partneren sin. For poenget kan da ikke være å bli som naboen, den tufsen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 (min kampsak dette...) Stå på! Tenker det samme som deg. Synd at det fortsatt skal være tabu for en dame å ha seksualdrift og å tilfredstille seg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 siden det er sinnsykt opphissende å bli befølt på klitoris samtidig som han støter hard og langt inn i oss, jepp, BLI befølt.. men ikke det samme å ta på seg selv da........ det er godt at klitoris blir befølt mens mannen støter inn og ut av vagina, uansett om det er mannen som beføler, oss selv eller en dilto... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741247 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Etter å ha lest fragmenter i denne tråden, har jeg nok en gang fått bekreftet at 'normal' og 'er jeg normal?' må være det hyppigst brukte ordet og formuleringen i dette forumet. Jeg foreslår at normal-lurende gjør det som kjennes bra ut for seg og partneren sin. For poenget kan da ikke være å bli som naboen, den tufsen? nei, men det er da et poeng i å ha det godt, og ikke være flau, og ikke føle man gjør noe "galt" og derfor vite hvordan andre gjør det, slik at en kan ta lærdom av andre og få støtte fra andre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 9na elina Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 det er godt at klitoris blir befølt mens mannen støter inn og ut av vagina, uansett om det er mannen som beføler, oss selv eller en dilto... synes DU ja.. ta det poenget da.. ikke alle er som deg... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741255 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Stå på! Tenker det samme som deg. Synd at det fortsatt skal være tabu for en dame å ha seksualdrift og å tilfredstille seg selv. Takk! Det er jo nettopp dette jeg prøver å kjempe litt for! At det ikke skal være så tabu for jenter å beføle klitoris under samleie. Om det er normalt eller ikke er såklart helt likgyldig. Og om jenter velger å gjøre dette eller ikke er såklart deres eget valg. Men når de ikke tør å gjøre det, synes det er flaut og mener mannen synes det er turnon eller at han føler han ikke er god nok det, det er kjempesynd, om må absolutt gjøres noe med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 nei, men det er da et poeng i å ha det godt, og ikke være flau, og ikke føle man gjør noe "galt" og derfor vite hvordan andre gjør det, slik at en kan ta lærdom av andre og få støtte fra andre? Joda, det er nok mange som må ha bekreftelser fra gud og hvermann på egen normalitet. Det likeste er vel uansett om folk stoler på egne vurderinger? For øvrig, en person som har problemer med å ta på seg selv under seksualakten høres rimelig forknytt ut, spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke sign Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Har du prøvd å få ham til å ta på deg? Når du feks rir han, kan han lett komme til å holde en finger på klitten din.. han behøver ikke røre på den heller, men bare holde den mot deg mens du beveger deg.. det er sikkert ikke så flaut.. og MYYYE deiligere!! Jeg har ført hånden hans dit, men han gidder ikke/synes det er stress. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 synes DU ja.. ta det poenget da.. ikke alle er som deg... du er veldig støtt av dette du? tar du det som et personlig angrep på ditt seksualliv? er faktisk veldig mange jenter som har problemer med å få orgasme under samleie og lurer veldig på hvorfor, og svaret er da stort sett at de må beføle klitoris under samleie for å få orgasme... og så med tiden, når de får til dette, så kan de såklart eksprimentere, og fortelle partner hvordan han skal gjøre det og tørre slappe av og oppnå vaginalorgasme og slikt, men alt til sin tid... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda, det er nok mange som må ha bekreftelser fra gud og hvermann på egen normalitet. Det likeste er vel uansett om folk stoler på egne vurderinger? For øvrig, en person som har problemer med å ta på seg selv under seksualakten høres rimelig forknytt ut, spør du meg. det er nok dessverre mange forknytte jenter der ute, når det gjelder sex. de har dessverre ofte null glede av selve samleiet, og er glad det går fort over, forspillet betyr alt for dem... og det er veldig trist... ellers synes jeg ikke det er så rart å lure på hva gjennomsnittet gjør jeg, og at man kan bli litt beroliget og lettet eller overrasket over hva mange ser på som helt naturlig. bare det at ett eller to andre mennesker har det slik som dem, eller slik som de ønsker å ha det, kan jo bidra til en positiv utvikling, bedre selvbilde og selvtillitt kanskje, og mer avslappet forhold til kropp og sex... og det er jo det vi ønsker å oppnå. åpenhet, avslapping, avmystifisering og normalisering av jenters behov for sex og stimulering... og sex generelt. er jo synd om bare mannen har glede av samleie, er ikke alle som synes det er godt nok i lengden med penisstøtingen, blir ikke kåt nok av det kanskje, eller er ikke kåt nok før man starter... da er jo klitoris hele nøkkelen til suksess. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122205-normalt-%C3%A5-onanere-selv-i-sexakten/page/2/#findComment-741386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.