Gjest misti Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg ble kjent med en gutt i sommer som jeg har datet siden da. Problemet har vært at han bor i en annen by, så vi har ikke fått sett hverandre så mye. Men vi har holdt veldig god kontakt på telefon/sms. Dessuten har det vært veldig bra og intenst mellom oss de gangene vi har sett hverandre. Det har hele tiden vært han som har vært pådriveren, og som har lagt ut i det vide og det brede om hvor fantastisk jeg er og at det han ønsker seg mest over alt på jord er at vi to skal bli sammen. De siste to ukene har jeg merket en endring hos han, og var derfor litt skeptisk da jeg dro for å besøke han denne helgen. Vi hadde ikke sett hverandre på halvannen mnd, og jeg var derfor litt redd for hvordan det kom til å bli. Den mistanken fikk jeg virkelig bekreftet. Han var kald og kjølig hele helgen, viste ingen kjærlighet eller omtenksomhet overfor meg i det hele tatt. Vi pratet kun sammen som venner, og hver gang temaet "oss to" kom opp, backet han ut. De eneste gangene han viste lidenskapelig interesse for meg var da vi hadde lagt oss og han hadde lyst på sex. Jeg dro hjem rimelig frustrert og forvirret. Det var akkurat som om han hadde forandret personlighet i helgen - han var kald, likegyldig og egoistisk. Jeg ringte han derfor i går for å høre hva som hadde skjedd. Da sa han at han de siste dagene hadde fått angst for å binde seg, at han trengte frihet osv. Jeg var fortsatt hans drømmedame, men han følte ikke at han hadde forutsetningene for å gå inn i et forhold med meg 100%. Vi bor i hver vår by frem til jul, og det krever selvfølgelig ganske mye av begge. Men hvordan kan han forandre seg så mye på så kort tid??? Fra å være verdens mest omtenksomme, kjærlige og forelskede person, til å bli en så kald og kynisk drittsekk??! Det har vært han som har vært pådriver hele tiden, mens jeg har holdt litt tilbake. Den siste tiden har jeg gått veldig inn for at det skulle bli oss to. Jeg kjøpte dyr flybillett, og gledet meg til å få en avklaring på hvordan fremtiden skulle bli mellom oss. Hva skjedde? Jeg hadde satt stor pris på litt hjelp og innspill, for jeg er som sagt utrolig forvirret og skuffet... På forhånd takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122277-er-gutter-s%C3%A5-h%C3%A5pl%C3%B8se/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Avstandsforhold er ikke lett, og jeg ser nok for meg at han har begynt å drømme om en kjæreste han kan se daglig. Alternativt har han lyst å være fri og ha sex med flere ulike jenter. Eller han er småforelsket i ei eller flere jenter han har møtt på fest, eller har vært "utro" mot deg allerede... Oppførselen hans er svært lik gutter som går og lurer på å slå opp med kjæresten sin iallfall. Dessverre! Tror nok kanskje ikke det er vits å bruke mer tid og krefter og penger på ham... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122277-er-gutter-s%C3%A5-h%C3%A5pl%C3%B8se/#findComment-740295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Nei alle gutter er ikke sånn! Det er ikke sikkert at hans følelser for deg har forandret seg. Men jeg tenker sånn at den største forelskelsen er over, han får mer tid til å tenke seg om og se realitetene. Skal du flytte til hans by etter jul så nærmer jo det seg og han må ta ett standpunkt. Og så blir han redd og feig og opptrer på den måten fordi han da beskytter seg selv mot sine følelser. Prøv om du kan snakke med han om det og at dere kan ta det litt med ro fremover. Ofte er det også sånn at mannen vil være jegeren og når du er så lett å få så er det ikke så spennende lenger. Men er det sånn han er, så bør du heller vurdere om han er verdt å satse på. Uansett det er ditt valg. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122277-er-gutter-s%C3%A5-h%C3%A5pl%C3%B8se/#findComment-740304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Skal en følge din logikk var du en kald drittsekk før dette skjedde?! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122277-er-gutter-s%C3%A5-h%C3%A5pl%C3%B8se/#findComment-740318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
doktor C Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Bare å gi seg her. Tro meg. Tenk på deg selv og bli litt sinna inni deg. His loss og sånn skjønner? Vi jenter må lære oss å ikke tro på alt det fine gutta slenger ut for å få oss...og heller ta dem for det dem er. Ha selvrespekt kvinner! Føler du at han oppfører seg som en drittsekk så er det fordi han mest sannsynlig er en drittsekk. Vi jenter er så flinke til å unnskylde gutter i det lengste og lete etter andre årsaker...bare for det kan jo ikke være sant at han ikke bryr seg om meg. ...wake up and smell the coffee!!Vær glad for at du oppdaget det så tidlig! og move on med litt mer erfaring i sekken 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122277-er-gutter-s%C3%A5-h%C3%A5pl%C3%B8se/#findComment-740809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jfgh Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Ah, en commitophobic. "Push and pull" er stikkord her... og idealisering/devaluering. Vi kan selvfølgelig analysere nærmere og til slutt synes synd på stakkaren for at han har blitt som han har blitt, men, bottom line; viser han tegn til trøbbel så tidlig, er det bare å hive han på sjøen. Snakker av erfaring! Når du trekker deg, kommer han med størst sannsynlighet etter igjen. (Hvis grunnen til at han trakk seg nå ikke egentlig er at han spekulerer på å bli sammen med eksen da, eller noen andre) Og sånn går det, år etter år etter år etter år...og du ender opp med at han finner seg noen andre til slutt, som er såååååå perfekt osv osv (idealisering...). Han leter etter det perfekte, og han finner det aldri. "Ja men kan han ikke få hjelp da?" Jo, men vil han det selv da? Hvis ja; hvorfor gjør han det ikke da? (Fordi han er en tufs. Kast han på sjøen!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122277-er-gutter-s%C3%A5-h%C3%A5pl%C3%B8se/#findComment-742443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.