Piglet Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Hei! Jeg er inne i min første "prøvesyklus" etter å ha mistet i oktober. I dag fikk jeg, etter alt og dømme, utslag på ClearPlan. Hvis denne testen er riktig vil jeg få eggløsning innen de neste 24-36 timene. I går fikk jeg imidlertid omgangssyken, med oppkast og kraftig diaré. Jeg ringte til legevakten, hvor de foreslo å ta "Immodium" mot diaréen. Er dette trygt å ta samtidig med en eventuell befruktning? Jeg ville være svært takknemlig for svar, da det er viktig for meg å bli gravid igjen så fort som mulig. Mvh 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Immodium har ingen negativ effekt på et evt. foster. Det er ikke et middel man må avstå fra å ta når man er gravid. Hvis du orker et samleie i din situasjon, så skal dere bare stå på. Hverken omgangssyken eller evt. Immodiumbruk kan skade . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.