Gå til innhold

Noen andre som ikke bryr seg om sex lenger?

Anbefalte innlegg

Gjest frivillig ensom

Det har etterhvert gått opp for meg at jeg aldri kommer til å ha sex og jeg gir blaffen i det!

Jeg har hatt mye psykiske problemer og har blitt veldig mye og grovt mobba, så jeg har altid holdt meg unna andre og jeg var veldig umoden da jeg vokste opp.

Jeg føler meg så mye friere nå!

Fortsetter under...

Finnes såklart utrolig mye viktigere ting i verden, og det går helt fint å være lykkelig uten hverken sex eller kjærester, det er jeg sikker på.

Får håpe du etterhvert får knyttet noen evige vennskapsbånd isteden, eller har god familie eller slikt å finne på hyggelige ting med. Slike ting er desidert viktigere, å ha en fortroende eller sjelevenn. Men det er vanskelig å finne dette også, minst like vanskelig som å finne en kjæreste, så man må bare ta tiden til hjelp.

Og så er det kos å finne på ting alene også da, strikke og tv og lage god mat og jogge en tur og...

Gjest ikke sign

Alle er forskjellige, og man finner ut etter hvert hvordan man vil ha det. Sex er ikke det viktigste her i verden! Synes det er så mye om det i film/media.. man kan tro man ikke har et normalt liv... Ha en fin dag.. som du vil ha den:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...