Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en gutt på 18 år som er i et stabilt forhold. Men når min kjæreste og jeg har sex, reagerer penis helt i sin egen verden. Den blir stiv under forspillet, også mister jeg ereksjonen rett før "det gjelder", altså når penis skal føres inn. Når hun "bruker hånden" på meg og når jeg onanerer selv fungerer den HELT utmerket, så jeg er temmelig sikker på at det ikke er et medisinskt problem. Jeg opplever også en større mengde utflod av en helt gjennomsiktig væske under forspillet. Vi har ellers et sunt seksuelt forhold, og vi nyter nydelige stunder sammen. Hun er forstående ovenfor dette problemet, og det elsker jeg henne for. Men jeg er 18 år gammel og en frustrert tikkende hormonbombe, så alt dette går på selvtillitten løs!! VÆR SÅ SNILL OG HJELP!!

PS: Synes det er litt råttent å kun ha kredittkort som betalingsform v. svar fra lege. Jeg er blant dem som ikke har ennå fått innvilget VISA, men trenger svar ASAP.. mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122393-ereksjonsproblem-som-18-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det nok rett og slett nervøsiteten som spiller inn. Du tror det nok ikke selv, men underbevisst så er du litt anspent og har kanskje litt prestasjonsangst.

Kanskje har du ikke hatt samleie før? Kanskje har du ikke så gode erfaringer? Kanskje du er redd for henne, og hennes erfaringer? At det skal være vondt for henne, eller at du ikke skal være like god som hun ønsker?

I tilfelle må du prøve å kvitte deg med slike tanker iallfall.

men det kan jo også være kroppens måte å si at du ikke er helt klar for samleie enda? du er jo veldig ung, og det å onanere hverandre burde jo holde lenge. Forsøk å tilfredstille henne på andre måter inntill videre, kos og klem og kyss og slikk...

Så kommer nok ereksjonen hele veien etterhvert...

Her er det nok rett og slett nervøsiteten som spiller inn. Du tror det nok ikke selv, men underbevisst så er du litt anspent og har kanskje litt prestasjonsangst.

Kanskje har du ikke hatt samleie før? Kanskje har du ikke så gode erfaringer? Kanskje du er redd for henne, og hennes erfaringer? At det skal være vondt for henne, eller at du ikke skal være like god som hun ønsker?

I tilfelle må du prøve å kvitte deg med slike tanker iallfall.

men det kan jo også være kroppens måte å si at du ikke er helt klar for samleie enda? du er jo veldig ung, og det å onanere hverandre burde jo holde lenge. Forsøk å tilfredstille henne på andre måter inntill videre, kos og klem og kyss og slikk...

Så kommer nok ereksjonen hele veien etterhvert...

Den blanke væsken er forresten helt naturlig, den kommer når du er kåt, kan inneholde sæd, og er grunnen til at å trekke seg ut i tide ikke funker som prevansjon...

Bruker du kondom forresten? Kan problemet ha noe med dette å gjøre? Redsel for å gjøre henne gravid, at du ikke stoler helt på p-pillene hun bruker, eller at du blir nervøs idet du skal ta på kondom?

Psykisk "problem". Banna bein. Du fikser det lett med litt mer trening.

Tips: Neste gang legger dere ikke opp til at det er DU som skal "føre den inn" etter et passe langt forspill. I steden bare legger du deg på rygg, lukker øynene og lar HENNE leke med deg (onanere deg osv). Hun kan sitte over skrevs over hoftene dine med ansiktet mot deg, slik at du også kan kose med henne (kysse brystene hennes, kysse hverandre osv - men NB: Hele tiden med øynene lukket!!).

I denne stillingen kan hun "erte" deg hele tiden med å senke seg ned slik at kjønnsorganene deres er i kontakt med hverandre i korte øyeblikk, og hun kan holde rundt penisen din mens hun fører den mot vagina osv. Du er hele tiden passiv og har øynene lukket, og vet derfor ikke når "det gjelder". Da er det antakelig ikke så lett for penisen din å vite når den skal bli slapp heller. :-)

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...