bewa Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Karo, er du her ennå? Huser du meg? Bewa? Andre kan kanskje også lese dette og bli litt oppmuntra. Har fått konstatert tidlig overgangsalder, og sjelden eller aldri eggløsning. Var da 29 år. Prøvde da fra jeg var ca 30 å få barn. Lyktes ikke, heller ikke etter stimulering med pergotime og sprøyter. Det meste jeg fikk var 2 eggposer, altså for lite til at RK ville foreta prøverør. Var også i Finland på AVA og forsøkte eggdonasjon, uten å lykkes. Så dro vil til Northampton i England for å få donasjon. Sto på venteliste, men... ...etter bare 2 mnd på venteliste blei jeg gravid!!! Dette var i juli 2001!! Et under, som kan hende den beste. Legen sa jeg måtte se på det som å vinne i Lotto (og de fleste vet jo hvor vanskelig det er!!!!) Og i mars 2002 vant jeg i LOTTO, verdens beste gevinst!!! En liten gutte-tass så dagens lys. Jeg vet hvordan mange av dere har det, og hvordan dere føler det når det virker som "alle rundt dere" får barn. Jeg var hos flere spesialister og naturmedisinere. Så begynte jeg på østrogener siden jeg hadde overgangsalder. Jeg orka rett og slett ikke forsøke mer, måtte ha en pause. Tenkte som så at til høsten/vinteren skal vi til England å få egg, og la alle bekymringer vekk. Og da skjedde det. Noen ganger lurer jeg på om det er psykisk - at det hjelper å slappe av... Jeg vet hvor vanskelig dette... Er litt i samme situasjon igjen. Flere og flere spør når nestemann kommer og sier "Du er heldig som har en til gode, for du vil vel ha minst 2 barn..." Klar jeg vil, men jeg kan ikke. Orker ikke involvere folk i det... Dette blei langt, men håper det kan gi et lite håp til noen av dere i allefall. Det hender kroppen ordner opp litt sjøl, og en må ikke miste håpet og motet!!! Klem, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122448-karo/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
khalana Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hei bewa! det er kjempeflott at dere klarte det..også på egenhånd attpåtil:) Jeg tror også at det er mye psykisk som spiller inn i tillegg til den opprinnelige årsaken.Men det er nå ikke så lett å la være å tenke på det når man er midt oppi den problemstillingen. Jeg synes det er synd at folk skal begynne å mase om nestemann også når du har fått ett barn..Kan ikke folk la være med den masingen sin! Det er jo sånn at vi som sliter med å få barn har fått høre spørsmålet"når skal dere få barn da?er det noen småfolk på vei?Nå er det på tide osv."jeg synes det er helt tragisk å få de spørsmålene i tide og utide. Oi nå ble det en liten utblåsning på meg her..hmmm..er full i hormoner jeg for tiden. Jeg gratulerer deg så mye med sønnen din og ønsker deg/dere alt godt i fremtiden! Ha en fin dag! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122448-karo/#findComment-741649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilium Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 GRATULERER!!!!! Husker deg godt fra tidligere tider her på DOL. Så kjekt å høre det har gått bra med dere ))))) Alltid godt å høre når gamle slitere lykkes. Kos dere videre med gullgutten! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122448-karo/#findComment-741734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.