Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei

vet ikke om dette blir helt riktig forum, men prøver alikavel.

Problemet mitt er at jeg hadde en nydelig kjæreste.. men det ble slutt nå for kanskje en måneds tid siden.

Jeg er ikke kommet over han, og lurer på hvordan? Vi skal prøve å være venner, og det er opp til meg når jeg vil ha kontakt med han .. hittil har jeg ikke taklet det særlig bra. Jeg vet vel innerst inne at vi ikke passer så godt sammen- vi kranglet endel og har ulikt syn på forskjellige ting som f.eks barn. Men vi var ganske lenge sammen, så det er ganske hardt..

Og så har vi en annen gutt da, som har likt meg en god stund.. har god kontakt med han, han er en veldig god venn. Men, jeg vet ikke hva jeg føler for han! Vi passer perfekt sammen, er meget like på de fleste områder, kan alltid snakke om alt, kjeder oss aldri i hverandres selskap ++ problemet er som sagt det at jeg ikke vet om jeg har slike følelser for han .. kan det ha noe med at jeg ikke er over x-en min ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122454-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Det vil jo alltid ta litt tid å komme over ett brudd. Det å være venner kan i begynnelsen være veldig vanskelig.

Det er nok litt for tidlig for deg å tenke på en ny kjæreste nå. Ta tiden til hjelp. Er denne vennen din skikkelig glad i deg venter han nok til du er klar over følelsene dine.

Lykke til! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122454-forvirret/#findComment-741481
Del på andre sider

du bør iallfall bryte all kontakt med x-en din. enten er dere kjærester eller ingenting, ikke både i pose i sekk på ham... og du trenger nok tid på å komme over eksen ja, iallfall et halvt års tid vil jeg tippe, kanskje lenger...

imens bør du finne ut hvem du er, hvem du er uten han, være med vennene dine og aktivisere deg og være glad i deg selv og livet ditt... så får frierene stå på døren litt til. ikke noe galt med å date, men du kan jo vente litt med å få noe fast enda?

veldig lett å få seg ny kjæreste kun for å komme over den gamle, og det går ikke spesielt bra i lengden, ikke så snilt ovenfor den du blir kjæreste heller...

kos deg med singeltilværelsen litt du, med venner og familie!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122454-forvirret/#findComment-741485
Del på andre sider

en måned er ikke lang tid, ta tiden til hjelp.

takk for svar, alle sammen:)

neiii, jeg vet en måned ikke er lang tid.. forhåpentligvis kommer jeg over han.

er dog uenig i at man enten er venner eller ingenting, kan man aldri være venner med en x?

forrige gang det ble slutt med samme person var vi venner ei stund- og jeg trodde jeg var over han .. men så ble vi sammen igjen ..

han som liker meg nå har sagt jeg skal få så lang tid jeg vil, han vil ikke presse meg på noen måte og kommer til å vente på meg- for alltid.. håper det er sant..på en måte vil jeg gjerne bli forelsket i han.. siden vi passer så godt sammen osv.. (altså, vet ikke hva jeg føler, som sagt.. )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122454-forvirret/#findComment-741551
Del på andre sider

takk for svar, alle sammen:)

neiii, jeg vet en måned ikke er lang tid.. forhåpentligvis kommer jeg over han.

er dog uenig i at man enten er venner eller ingenting, kan man aldri være venner med en x?

forrige gang det ble slutt med samme person var vi venner ei stund- og jeg trodde jeg var over han .. men så ble vi sammen igjen ..

han som liker meg nå har sagt jeg skal få så lang tid jeg vil, han vil ikke presse meg på noen måte og kommer til å vente på meg- for alltid.. håper det er sant..på en måte vil jeg gjerne bli forelsket i han.. siden vi passer så godt sammen osv.. (altså, vet ikke hva jeg føler, som sagt.. )

tror det kan være lurt med en laaaaaang pause fra en x jeg, for begges del, slik at en virkelig får ryddet opp og tenkt, og slipper å bli såret, begge veier...

så kan man eventuelt se an etter ett år eller to om vennskapet er verdt å redde...

ellers blir det mye intriger og frem og tilbake og den ene har følelser og ikke den andre og blæ... utsetter smerten ved kjærlighetssorgen rett og slett... og den som har slått opp "vinner" ved å få beholde kjæresten som venn, og har ingenting å vinne på å bli sammen igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122454-forvirret/#findComment-741660
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...