Gjest jklø Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Har hørt at menn også har et g-punkt. Hvordan finner man det? 0 Siter
Excelsion Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Stapp en finger LAAAANGT oppi rævva, rot litt rundt... Når du får dritt på fingen...da har du rota for langt... 0 Siter
Gjest harlequin Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Leste et sted at G-punktet ligger ca. 5cm oppi endetarmen! "Tut og kjør" :-) 0 Siter
Gjest Garf Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Hvis du følger strengen bakpå penisen bakover så skal G - punktet sitte mellom anus og slutten på ballene! Det er gjerne en liten kul der når man er kåt! Gni den som du gnir klitorisen. Happy hunting!!! 0 Siter
Berthold Grunfeld, professor i psykiatri Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Prostata, like innenfor endetarmsåpningen, på fremre vegg av rektum. Min erfaring er at det ikke er noe særlig behagelig å bli stimulert der. Men smaken og erfaringene er forksjellige. 0 Siter
Gjest eroticboy Skrevet 10. desember 2000 Skrevet 10. desember 2000 Nærmest g-punktet må være prostata kjertlen.Og den ligger i rompa.Men har også hørt om menn som har fått ganske sterke orgasmer hvor en liksom mister kontrollen helt,uten å få prostataen stimulert.Har selv fått strøm lingnende følelse i penisen like før enn det gikk for meg.Det beste jeg har følt,men da hadde jeg analsex.Jeg må virkelig ha gått dyp tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.