oils Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg har forsøkt i 4 år å få et barn til. Har hatt 4 spontanaborter. 3 veldig tidlige og en missed abortion i uke 9. Mannen min har litt nedsatt sædkvalitet. Jeg er sjekket og vet at jeg har eggløsning hver måned, de finner ikke noe annet feil men jeg har siden forrige fødsel hatt småblødninger som kommer på dag 9-10 etter eggløsning. Disse varer i 4-6 dager og så begynner mensen for fullt og varer i ca.7 dager. Etter første dag med småblødninger kommer eggløsning som regel på dag 17 Jeg har en mistanke om at jeg kan ha for kort lutefase og har nå fått Crinone av legen. Noen som har erfaring med dette? Eller noen som har andre tanker om hva som kan være feil? Jeg er så sliten av dette nå og dessuten jobber alderen litt mot meg..... Har tatt akupunktur og soneterapi siden i vår uten at det har hjulpet. Tar med glede imot innspill 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122604-trenger-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.