Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er spent skal på UL neste uke.Har allerede vært på 2 UL. So far so good. Er allikevell så spent nå når neste UL nærmer seg. Går å kjenner etter om jeg kan føle noe liv der inne... Forrige gang kjente jeg det allerede i uke 14 (det er ganske tidlig tror jeg), men det sies at man kan kjenne det tidligere i graviditet nummer 2. er det noen med erfaringer fra å kjenne liv tidlig?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122628-n%C3%A5r-kjenne-liv-12-uker-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde jeg kjente liv i uke 11, men det var antakelig feil. Nå er det gått tre uker siden da, og jeg har ikke kjent flere sprell... Men hjertelyden hørte jeg i uke 12 hos jordmor!!!!

Det er nok tidlig ennå, du kan vel begynne å kjenne etter rundt uke 15. Førstemann kjente jeg ikke før i uke 19!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...