Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt skikkelig lite sexlyst de siste tre årene, omtrent like lenge som jeg har gått på p-sprøyten.Har en kjæreste som jeg elsker, men jeg har bare ikke lyst. Eneste gangene jeg får lyst er i søvne.

Så for en stund siden fant jeg ut at det kanskje kunne skyldes p-sprøyten. Leste på div. forum at det var flere som hadde samme problem. Så for ca en mnd siden sluttet jeg på sprøyten (skulle tatt ny da). Føler meg allerede bedre; er i bedre humør, mer flørtete osv, men har enda ikke fått lysten tilbake..

Hvor lang tid tar det før lysten kommer tilbake? Noen erfaringer? Når er "sprøyten" ute av kroppen for godt??

Trenger virkelig hjelp nå. Er "bare" 25 år og jeg er sikker på at jeg har funnet mannen jeg vil dele resten av livet mitt med. Vi har det kjempebra på alle andre måter, men lever et sexløst liv. Han har vært såå tålodig, men jeg vet ikke hvor lenge han virkelig gidder dette...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122662-mangel-p%C3%A5-sexlyst-og-p-spr%C3%B8yte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...