Gå til innhold

Han har visst ikke så lyst?

Anbefalte innlegg

Gjest gjør jeg noe galt?

Har i 4 år vært sammen med en mann som er mye mer seksuellt erfaren enn meg. Men han er ikke så "leksom" likevel. Jeg er en slik energibunt som liker å "leke" litt. Har også lyst til å ha sex oftere enn han har. Jeg må ofte ta initiativ og da blir han oftest opphisset. Men jeg er lei av å ta initiativet. Når jeg venter på at han skal ta initiativ kan det gå opp til en uke mellom hver gang vi har sex. Dette er for lite for meg. Jeg vil gjerne ha sex ivertfall 3 ganger i uken og gjerne 4.

Han sier han er sliten ofte. Men jeg er så redd for at jeg ikke er flink nok. Men han har jo det kjempegodt når vi holder på så det kan vel ikke være det heller.

Hva kan være årsaken? Jeg elsker han utrolig høyt og vil aldri bytte han ut. men det er sårt for meg å føle at han har mindre lyst enn meg. Ønsker at han skal begjære meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122698-han-har-visst-ikke-s%C3%A5-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du gjør overhodet ikke noe galt. Det er nå engang sånn at vi mennesker har ulik sexlyst, det er nok bare noe du må avfinne deg med dessverre. Og jeg er helt sikker på at han begjærer deg likevel!

Samboeren har oftere lyst enn meg, og det er stort sett han som tar initiativet her i huset. Men det betyr ikke at jeg ikke begjærer han! Vi har imidlertid snakket mye om det, og jeg har forklart hvordan jeg opplever dette med sexlyst og begjær. Kanskje du skulle ta initiativ til en lignende samtale?

Gjest ikke signatur

Ville bare si at jeg har det som deg! Vi har ikke hatt sex på to uker nå, og vi har det ca. en gang i måneden. Jeg må alltid ta initiativet, og han sier han er sliten og trøtt. Jeg blir så lei meg/lei av å mase (maser ikke lenger, for det gjør det ikke bedre)/lei av å ikke ha sex. Først ønsket jeg meg det hver dag.. så noen ganger i uka.. så en gang i uka i hvert fall... Vel, jeg får se hva svar du får her! Jeg merker jo at han tenner, og han sier han elsker meg. Men så blir det kanskje sent før vi kommer i seng, og da vil han sove. Vi har vært gift i litt over 3 år. Ofte føler jeg tv/pc er viktigere enn meg... Da han hadde ferie sa han vi skulle ha sex, men det var vel en gang på de ukene.

Du gjør overhodet ikke noe galt. Det er nå engang sånn at vi mennesker har ulik sexlyst, det er nok bare noe du må avfinne deg med dessverre. Og jeg er helt sikker på at han begjærer deg likevel!

Samboeren har oftere lyst enn meg, og det er stort sett han som tar initiativet her i huset. Men det betyr ikke at jeg ikke begjærer han! Vi har imidlertid snakket mye om det, og jeg har forklart hvordan jeg opplever dette med sexlyst og begjær. Kanskje du skulle ta initiativ til en lignende samtale?

om du ikke hadde vært "god nok i senga," antar jeg at han ville slengt ut noen hint om at dette var tilfelle.

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Socceros

I mitt tilfelle er det motsatt.

Jeg er en gutt med en 5 år eldre dame.

Vi har hatt et kjempebra sexliv sammen, men jeg pleide og være en rolig type som var beskjeden og ikke turte og ta så mye initiativ til sex. Dette var da jenta mi nærmest ekspert på og vi hadde sex flere ganger om dagen de første par månedene.

Nå har vi vært sammen i 9 mnd, jeg er kjempeglad i jenta mi og synes hun er kjempedeilig.

Men nå tar ikke jenta mi like mye initiativ lengre, og jeg synes at det virker på henne som at når vi noen ganger har sex eller hun gir meg en håndjager, er det mest for å "få det unnagjort", sånn at jeg slutter å maser å klå på henne...

Jeg kan jo egentlig ikke klage for jeg får jo håndjagere og blowjobs av henne nesten hver dag, men dette ønsker jeg skal føre til samleie. Nesten det jeg liker best med sex er å se at motparten min har det godt og deilig.

Ettersom jeg er såpass glad i jenta mi og synes hun er kjempesexy vil jo selvfølgelig jeg ha mest mulig deilig og lidenskapelig sex med henne.

Noen med tips?

Jeg føler sjøl at jeg pleier og være ganske spontan og prøver og overraske henne med å begynne å klå litt på henne, kysse henne ømt og beføle brystene hennes. Men mange ganger blir hun bare irritert og skyver meg unna.

Jeg tror jeg skal prøve å slutte og mase på sex (samleie) og heller ta det jeg får og håpe på at hun får igjen en skikkelig sex-appetit på meg :D

Kanskje har alderen og tidligere opplevelser noe og si? Jenta mi er den eneste jeg har hatt sex med og jeg var jomfru når jeg traff henne, mens jenta mi har hatt sex med en del gutter og var sammen med sin forrige type i 5 år.

Går man lei sex?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...