Gå til innhold

Liv og Fjellgeit!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Grattis fjellgeit med 2 blå. Jeg ble så glad! Er også i gang med runde nummer 2 med Pergotime. Har tatt 2 stk. denne måneden. Jeg er ikke så kjent med mediakmentet. Kan du/dere svare meg på hvorfor din lege valgte å skrive ut akkurat Pergotime til deg? er det så at du ikke har egglösning og aldri har hatt det eller er det andre årsaker?

Lykke til Liv75, jeg krysser fingrene for deg.

Håper at du/dere kan svare meg.

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122760-liv-og-fjellgeit/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

Grunnen til at jeg fikk utskrevet Pergotime er at jeg har PCOS. Da har jeg sjelden eller aldri eggløsning. Har MANGE egg liggende i eggstokkende, men de modnes ikke. Faren for flerlingfødsel er derfor stor når man bruker Pergo. Gleder meg derfor til ultralyd om en del uker.....

Ellers så ble jeg altså gravid på min tredje sammenhengende pergo kur. To to tabletter alle disse tre syklusene. Var nå meninga at jeg skulle over på tre tabletter (hestekur) i tre nye sykluser, men da kun i annenhver måned. Hadde da tenkt å spørre om jeg kunne få bruke Metformin i tillegg. Har hørt at det skal være veldig effektivt sammen med Pergo.

Håper dette har gitt deg noen svar. Hvis du lurer på noe så spør gjerne mer. Er ikke sikkert jeg får svart deg med en gang, da det ikke er så ofte jeg er innom dette forumet.

Stor klem fra fjellgeita

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122760-liv-og-fjellgeit/#findComment-743477
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...