Gå til innhold

Urinveisinfeksjon??? Sopp????

Anbefalte innlegg

Synn1365380588

Hei!

Dette er plagsomt, jeg må på toalettet 10 x i løpet av dagen, og det kommer bare litt urin hver gang (det svir ikke). Jeg klarer ikke å knipe, jeg må slippe alt jeg har i hendene og spurte til nærmeste WC, og som sagt så kommer det nesten ingenting. Jeg har nylig fått kjæreste og det har medført en høy aktivitet på det seksuelle plan, kan dette være en årsak? Han har fått et sår på strengen som ikke gror (2-3 uker siden), det er visstnok utrolig vondt. Dette skjedde omtrent samtidig som jeg begynte å løpe på toalettet.

Hva er dette, og hva kan jeg gjøre for å kommetilbake til normalen??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122900-urinveisinfeksjon-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som det kan være urinveisinfekjson. Lever urinprøve på legekontoret. Du trenger ikke time. Har du urinveisinfeksjon får du resept på penicillin. Ta hele kuren selv om du blir bedre etter et par dager.

Forebyggende kan være: drikke mye vann. Drikk blåbærsaft eller tranbærsaft. Tranbærkapsler. Gå på do etter sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...