Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

enda en gang må vi utsette det siste søskenforsøket vårt. Skulle opprinnelig ha det i oktober, men så fikk vi det utsatt til november pga at jeg skal inn å ta en hystroskopi (fjerning av polypp i livmoren) og nå igjen utsatt 2 måneder. Jeg ahr fått påvist en smule for lavt stoffskifte g hadde ikke blitt behandlet hadde det ikke vært for at jeg prøver å bli gravid (og ikke fåtr det til). Legen mente jeg måtte få stabiliert stoffskiftet slik at det var ok før forsøket.

På en måte er ikke jeg så utålmodig nå fordi jeg ikke har følt meg så bra i det siste. Så det er ikke så veldig dumt - nesten en lettelse. Gruer meg egentlig vel til det siste forsøket fordi hvis ikke det lykkes kommer alle de vonde følelsene igjen og har prøvd å unngå dem litt i det siste. Så vi får bare smøre oss med tolmodighet og tenke at den som venter, venter på noe godt og ikke forgjeves!!!

Har forresten begynt hos refleksolog. Det er jammen spennende!!

Lykke til dere andre som er midt iforsøk nå!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122921-enda-en-utsettelse-p%C3%A5-fors%C3%B8ket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist at dere måtte utsette forsøket igjen. Men som du sier, er det jo lurt å vente til man er klar. Hvis man tenker litt langsiktig, spiller noen uker fra eller til ikke så stor rolle.

Det kan godt være stoffskifteproblemene som gjør at du ikke føler deg så bra. Håper du får orden på det snart, og at dere er skikkelig i form begge to når dere skal starte opp. Du får prøve å ikke fokusere så mye på de vanskelige følelsene som dukker opp. Tenk heller på kjempegevinsten dere allerede har fått, og se på dette som en bonusrunde.

Stor klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...