Gå til innhold

Er han glad i meg når han sier dette?

Anbefalte innlegg

Kjæresten min sier at jeg er det beste i verden, at han ikke kan fatte at han har vært så heldig som har funnet meg og ting i den duren.. men han sier veldig sjelden han er glad i meg. Har aldri sagt han elsker meg..

Vi har vært sammen i et halvt år..

Kan jeg utfra det han sier anta at han er veldig glad i meg, eller slenger folk ut sånn bare for å være pusete?

Fortsetter under...

Spør han da vel! Men det høres nok ut som at han er glad i deg, hadde han ikke vært det ville han ikke synes du var så bra!!!!

Ta det som hans måte å gi komplimenter og uttrykk for for sin hengivenhet. Det kommer nok etterhvert i litt mer konkret form...

Ingen Mann slenger ut av seg noe sånt for å være "pusete"!! For å komme i buksene på deg- ja, men ikke for å være pusete...

Kanskje han som alle Mannfolk sparer de store ord til det er riktig å si dem, slik at de ikke blir utvannet og mister sin betydning. Dog er det jo rart at han ikke spanderer på seg et "jeg er glad i deg" e.l. Det får da være måte på mannlig ordknapphet.

Ingen Mann slenger ut av seg noe sånt for å være "pusete"!! For å komme i buksene på deg- ja, men ikke for å være pusete...

Kanskje han som alle Mannfolk sparer de store ord til det er riktig å si dem, slik at de ikke blir utvannet og mister sin betydning. Dog er det jo rart at han ikke spanderer på seg et "jeg er glad i deg" e.l. Det får da være måte på mannlig ordknapphet.

Han sier jeg er glad i deg av ot til, men helst når vi snakker i telefonen. Jeg vil ikke si det til ham i fare for at han bare svarer det samme for at det ikke skal bli dumt..

Hvis jeg hadde sagt jeg elsker deg til ham oghan ikke hadde svart det samme hadde jeg blitt flau..

Gjest lis@bet

Jeg synes det vitner om at han er glad i deg ja, at han unngår "klisjéer" og heller utdyper hva han virkelig føler.

Synes det er mye flottere jeg! Det er alle de supperomantiske filmene fra Hollywood som har bestemt at alle skal si "jeg elsker deg".

Jeg synes det vitner om at han er glad i deg ja, at han unngår "klisjéer" og heller utdyper hva han virkelig føler.

Synes det er mye flottere jeg! Det er alle de supperomantiske filmene fra Hollywood som har bestemt at alle skal si "jeg elsker deg".

Litt enig med det, men hadde han bare sagt jeg elsker deg av og til hadde jeg hvertfall visst det, og kunne tatt det andre han sa som bekreftelse på det..

Er jo kos når han sier han ikke kan få nok av meg og sånn :)

Annonse

Gjest lis@bet

Litt enig med det, men hadde han bare sagt jeg elsker deg av og til hadde jeg hvertfall visst det, og kunne tatt det andre han sa som bekreftelse på det..

Tror ikke du skal bekymre deg.. Jeg ville blitt irritert av en som var motsatt, bare sa "jeg elsker deg" og aldri utdypet det. :-)

Gjest Pricilla

Kanskje han synes det er for tidlig å si jeg elsker deg?

du kan faktisk stole mer på at han er glad i deg når han sier det med andre ord slik som du beskriver, og viser det med handlinger og kjærtegn...

jeg er glad i deg er en frase folk bare slenger ut, og ikke alle mener noe med...

kjæresten min og jeg har vært sammen i tre år, og han har enda ikke sagt han elsker meg. for ham er det det samme som å fri, og vi har ikke noe ønske om ekteskap enda.

men jeg er så glad i ham at jeg holder på å sprekke noen ganger, og må bare fortelle ham at jeg elsker ham...

definisjonen på å elske er veldig forskjellig fra person til person, og noen har kanskje brukt dette ordet uforsiktig tidligere, og har derfor lært seg å bruke det mer forsiktig...

ta tiden til hjelp du, og vær glad for komplimenter og kjærtegn som ikke bare er klisjeer og forventede setninger...

(Jeg er forresten sikker på at kjæresten min elsker meg, slik som jeg elsker ham, det merker jeg i alt han sier og gjør, er bare at for ham er definisjonen enda sterkere, en slags garanti for at man skal leve sammen resten av sitt liv, og det er jo kanskje litt skummelt å si når man er i midten av tyveårene, iallfall for noen, så jeg må nok bare vente jeg også... et halvt år er tross alt ikke så mye...)

Han sier jeg er glad i deg av ot til, men helst når vi snakker i telefonen. Jeg vil ikke si det til ham i fare for at han bare svarer det samme for at det ikke skal bli dumt..

Hvis jeg hadde sagt jeg elsker deg til ham oghan ikke hadde svart det samme hadde jeg blitt flau..

hvis du sier det til ham bare for at han skal si det samme, så kan du likegodt la være å si det... vi har som regel at man ikke er nødt å si det samme bare for å si det vi, men heller si det når man virkelig føler det...

mange er uenige her, men jeg mener faktisk det må være lov å svare "takk" eller gi noen en god klem, når de forteller deg hvor glad de er i deg, selv om det ikke alltid er like lett å ikke svare det samme tilbake... men det er akkurat som om det ikke teller helt når man ikke sier det helt av seg selv...

akkurat som at det ikke teller om du spør noen om de elsker deg, og de svarer ja...

Annonse

hvis du sier det til ham bare for at han skal si det samme, så kan du likegodt la være å si det... vi har som regel at man ikke er nødt å si det samme bare for å si det vi, men heller si det når man virkelig føler det...

mange er uenige her, men jeg mener faktisk det må være lov å svare "takk" eller gi noen en god klem, når de forteller deg hvor glad de er i deg, selv om det ikke alltid er like lett å ikke svare det samme tilbake... men det er akkurat som om det ikke teller helt når man ikke sier det helt av seg selv...

akkurat som at det ikke teller om du spør noen om de elsker deg, og de svarer ja...

Det var jo det jeg sa...

Det var jo det jeg sa...

nei, du sa det motsatte, at du blir flau om han ikke svarer det samme, jeg sier at det IKKE skal være flaut at han ikke svarer det samme, at du ikke skal forvente det i det hele tatt. du skal si det du føler, og så sier han det når han føler for det...

nei, du sa det motsatte, at du blir flau om han ikke svarer det samme, jeg sier at det IKKE skal være flaut at han ikke svarer det samme, at du ikke skal forvente det i det hele tatt. du skal si det du føler, og så sier han det når han føler for det...

Klart det blir flaut om han ikke svarer det samme. Du har vel sett friends episoden hvor Ross sier jeg elsker deg til ei og hun sier takk.. noe så pinlig, og tydelig tegn på at hun ikke føler det samme..

Derfor vil jeg heller ikke si det før han sier det og han er klar for det.

Klart det blir flaut om han ikke svarer det samme. Du har vel sett friends episoden hvor Ross sier jeg elsker deg til ei og hun sier takk.. noe så pinlig, og tydelig tegn på at hun ikke føler det samme..

Derfor vil jeg heller ikke si det før han sier det og han er klar for det.

derfor må man ikke se på friendsepisoder, og ikke tro på alt man hører... i virkeligheten er dette indivituelt, og kan snakkes om... amerika er så klisjeatte, orker ikke at noen bare svarer at de er glad i meg også, om de ikke hadde tenkt å si det om ikke jeg hadde sagt det...

derfor må man ikke se på friendsepisoder, og ikke tro på alt man hører... i virkeligheten er dette indivituelt, og kan snakkes om... amerika er så klisjeatte, orker ikke at noen bare svarer at de er glad i meg også, om de ikke hadde tenkt å si det om ikke jeg hadde sagt det...

nettopp.. individuelt.. JEG synes det er flaut om han ikke svarer det tilbake.. du gjør det ikke..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...