Gjest sdgdg Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 jeg og kjæresten har et bra sex liv, men av og til svikter nærmest kondisen når vi har sex.. når jeg feks rir ham blir jeg så sliten at jeg ikke greier å få orgasme.. fler med samme problem? Vi er ikke såå dårlig trente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 når du rir ham eksempel, så spenner du jo musklene veldig, og da må man tilslutt slappe av for å kunne få orgasme... tror nesten man ikke orker å ha som mål hver eneste gang at man skal komme i den og den stillingen, ri kjæresten til han kommer eksempel... klarer ikke ri ham veldig mye etter jeg kommer selv eksempel... må nesten bare bytte stilling til en stilling begge kan slappe av i en stund... på siden, bakfra, eller på ryggen, i kryss, hun over ham eksempel... og bare kose litt med han inni henne, til man får igjen pusten eventuelt... og kan prøve en ny stilling... sånn er det nok bare, iallfall om han holder en stund. men sex er jo trening det og, så kanskje klarer man å ri lenger og lenger etterhvert... beføler du klitoris mens du rir ham? da kommer jeg rasende fort iallfall... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744437 Del på andre sider Flere delingsvalg…
viking1365380373 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 når du rir ham eksempel, så spenner du jo musklene veldig, og da må man tilslutt slappe av for å kunne få orgasme... tror nesten man ikke orker å ha som mål hver eneste gang at man skal komme i den og den stillingen, ri kjæresten til han kommer eksempel... klarer ikke ri ham veldig mye etter jeg kommer selv eksempel... må nesten bare bytte stilling til en stilling begge kan slappe av i en stund... på siden, bakfra, eller på ryggen, i kryss, hun over ham eksempel... og bare kose litt med han inni henne, til man får igjen pusten eventuelt... og kan prøve en ny stilling... sånn er det nok bare, iallfall om han holder en stund. men sex er jo trening det og, så kanskje klarer man å ri lenger og lenger etterhvert... beføler du klitoris mens du rir ham? da kommer jeg rasende fort iallfall... Den mannen som har gleden av å bli ritt har jo også selv ansvar for partnerens utbytte. Han kan jo for eksempel bruke pekefingeren til å stimulere clitoris,gjøre roterende bevegelser undenfra med sin penis,kysse brystene etter tur,bruke den ledige hånda til å kjærtegne hennes kropp.Alt dette samtidig eller vekselvis etter tur. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Den mannen som har gleden av å bli ritt har jo også selv ansvar for partnerens utbytte. Han kan jo for eksempel bruke pekefingeren til å stimulere clitoris,gjøre roterende bevegelser undenfra med sin penis,kysse brystene etter tur,bruke den ledige hånda til å kjærtegne hennes kropp.Alt dette samtidig eller vekselvis etter tur. mm, men det er godt om mannen "står i bro" eksempel også, og er med på ridebevegelsen, og da er det enklest å bruke fingeren selv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744501 Del på andre sider Flere delingsvalg…
viking1365380373 Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 mm, men det er godt om mannen "står i bro" eksempel også, og er med på ridebevegelsen, og da er det enklest å bruke fingeren selv... Det har alltid vært meg som har brukt pekefingeren. Noen ganger får jeg nesten krampe av å holde den i aktivitet. Har aldri tenkt tanken på å foreslå at hun selv kan bruke sine egne hender til dette mens jeg ligger underst. Nå satte du meg jammen på en god ide,snilen,men jeg er nok redd for at hun er altfor sjenert til å være så aktiv selv. Har du noen tips om hvordan jeg kan overbevise henne om at litt forandring fryder ? Fordelen med nåværende praksis er at jeg kan godt kjenne hennes stimuleringsnivå ved at clitoris etterhvert kan svelle kraftig opp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744541 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Den mannen som har gleden av å bli ritt har jo også selv ansvar for partnerens utbytte. Han kan jo for eksempel bruke pekefingeren til å stimulere clitoris,gjøre roterende bevegelser undenfra med sin penis,kysse brystene etter tur,bruke den ledige hånda til å kjærtegne hennes kropp.Alt dette samtidig eller vekselvis etter tur. Det gjør han også heldigvis.. vært kjipt om jeg måtte sitte å ta på meg selv sånn som snilen sa.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det har alltid vært meg som har brukt pekefingeren. Noen ganger får jeg nesten krampe av å holde den i aktivitet. Har aldri tenkt tanken på å foreslå at hun selv kan bruke sine egne hender til dette mens jeg ligger underst. Nå satte du meg jammen på en god ide,snilen,men jeg er nok redd for at hun er altfor sjenert til å være så aktiv selv. Har du noen tips om hvordan jeg kan overbevise henne om at litt forandring fryder ? Fordelen med nåværende praksis er at jeg kan godt kjenne hennes stimuleringsnivå ved at clitoris etterhvert kan svelle kraftig opp. Det er lettere om du bare holder tommelen på klitten hennes. Du trenger ikke bevege den bare holde den der mens hun beveger seg mot den. Best for henne om du gjør det da, alltid best å kjenne noen andres hender på seg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det har alltid vært meg som har brukt pekefingeren. Noen ganger får jeg nesten krampe av å holde den i aktivitet. Har aldri tenkt tanken på å foreslå at hun selv kan bruke sine egne hender til dette mens jeg ligger underst. Nå satte du meg jammen på en god ide,snilen,men jeg er nok redd for at hun er altfor sjenert til å være så aktiv selv. Har du noen tips om hvordan jeg kan overbevise henne om at litt forandring fryder ? Fordelen med nåværende praksis er at jeg kan godt kjenne hennes stimuleringsnivå ved at clitoris etterhvert kan svelle kraftig opp. fordelene er jo at: du ikke får krampe, er ikke like lett i alle stillinger å komme til med pekefingeren hun har bedre kontroll, (kommer raskere med tiden), og du kan konsentrere deg mer om resten av samleiet. du blir sinnsykt opphisset av at hun onanerer, det må du nevne og forteller, mange ganger, viktig punkt, masse jenter som tror at dette er turn OFF for gutter, at gutten da føler seg utilstrekkelig... du kan kose med bryster og massere og kysse og slikt... og dere kan få orgasme samtidig! med trening da, du holder igjen din, og hun holder igjen sin, til begge kommer... med trening da, selvsagt ikke et mål i begynnelsen... og hun kan få flere orgasmer! siden hun gjør litt av jobben selv, så har hun mer kontroll... men begynn med at det er opphissende for deg du... utrolig synd at det er så tabu at jenter skal hjelpe til selv under samleie... det er ikke flaut, det er sexy! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er lettere om du bare holder tommelen på klitten hennes. Du trenger ikke bevege den bare holde den der mens hun beveger seg mot den. Best for henne om du gjør det da, alltid best å kjenne noen andres hender på seg:) alltid? det var vel litt skummelt ord å bruke da... er jo nok at han har penisen inni da, det er jo det han hjelper til med, er jo sinnsykt opphissende, blir jo ikke det samme som å onanere når han roterer og støter inn i oss... er jo det som er hovedgrunnen til at vi kommer, pekefingeren er jo bare det lille ekstra som vipper oss over... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 alltid? det var vel litt skummelt ord å bruke da... er jo nok at han har penisen inni da, det er jo det han hjelper til med, er jo sinnsykt opphissende, blir jo ikke det samme som å onanere når han roterer og støter inn i oss... er jo det som er hovedgrunnen til at vi kommer, pekefingeren er jo bare det lille ekstra som vipper oss over... Hva fabler du om? Pekefingeren er det som vipper oss over? Hva slags sex liv har du egentlig? Han hjelper til med å støte inn i oss.. hallo ??! det er jo det som er et samleie da faktisk.. er vel ikke noe han hjleper til med.. det er jo sexen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest johanna lisa Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 fordelene er jo at: du ikke får krampe, er ikke like lett i alle stillinger å komme til med pekefingeren hun har bedre kontroll, (kommer raskere med tiden), og du kan konsentrere deg mer om resten av samleiet. du blir sinnsykt opphisset av at hun onanerer, det må du nevne og forteller, mange ganger, viktig punkt, masse jenter som tror at dette er turn OFF for gutter, at gutten da føler seg utilstrekkelig... du kan kose med bryster og massere og kysse og slikt... og dere kan få orgasme samtidig! med trening da, du holder igjen din, og hun holder igjen sin, til begge kommer... med trening da, selvsagt ikke et mål i begynnelsen... og hun kan få flere orgasmer! siden hun gjør litt av jobben selv, så har hun mer kontroll... men begynn med at det er opphissende for deg du... utrolig synd at det er så tabu at jenter skal hjelpe til selv under samleie... det er ikke flaut, det er sexy! det er ikke godt å ta på seg selv med pekefingeren? under samleie? gutter har faktiks hender og tunge i tillegg til pikk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hva fabler du om? Pekefingeren er det som vipper oss over? Hva slags sex liv har du egentlig? Han hjelper til med å støte inn i oss.. hallo ??! det er jo det som er et samleie da faktisk.. er vel ikke noe han hjleper til med.. det er jo sexen.. veldig så hårsår du var da? ikke alle jenter får orgasme ved samleie sant? ved kun å støte inn og ut? og ikke alle gutter holder ut lenge nok under samleie, men får krampe i pekefingeren om de skal hjelpe jenta til orgasme, pluss at mange stillinger rett og slett ikke går, når han må komme til med fingeren samtidig, ikke får han støtet like bra heller. og om jenta vil ha orgasme under samleie, kanskje samtidig med gutten, så kan hans støting være det som får henne sinnsykt opphisset, og så, siden hun kjenner sin kropp enda bedre enn ham, noen sirkelbevegelser med pekefingeren være det som skal til for å få orgasme, og for å få orgasme når hun selv vil... vil jo helst holde så lenge som mulig ofte vi også, eller vi vil ha to orgasmer på ett samleie. de fleste får nok raskest orgasme når de hjelper til selv, mulig du er kjempeheldig og får orgasmer kun av støting, eller at mannen din føler at du ikke vil ha samleie om ikke han hjelper deg til orgasme med fingeren sin samtidig som han støter... dette kan faktisk også være litt hemmende synes jeg da, at partneren skal ha alt ansvaret hver eneste gang, går jo an å bytte på sant? at noen ganger gjør du hele jobben, både rir ham og deg til orgasme uten at han rører en finger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 veldig så hårsår du var da? ikke alle jenter får orgasme ved samleie sant? ved kun å støte inn og ut? og ikke alle gutter holder ut lenge nok under samleie, men får krampe i pekefingeren om de skal hjelpe jenta til orgasme, pluss at mange stillinger rett og slett ikke går, når han må komme til med fingeren samtidig, ikke får han støtet like bra heller. og om jenta vil ha orgasme under samleie, kanskje samtidig med gutten, så kan hans støting være det som får henne sinnsykt opphisset, og så, siden hun kjenner sin kropp enda bedre enn ham, noen sirkelbevegelser med pekefingeren være det som skal til for å få orgasme, og for å få orgasme når hun selv vil... vil jo helst holde så lenge som mulig ofte vi også, eller vi vil ha to orgasmer på ett samleie. de fleste får nok raskest orgasme når de hjelper til selv, mulig du er kjempeheldig og får orgasmer kun av støting, eller at mannen din føler at du ikke vil ha samleie om ikke han hjelper deg til orgasme med fingeren sin samtidig som han støter... dette kan faktisk også være litt hemmende synes jeg da, at partneren skal ha alt ansvaret hver eneste gang, går jo an å bytte på sant? at noen ganger gjør du hele jobben, både rir ham og deg til orgasme uten at han rører en finger? har vel ikke noe med hårsårhet å gjøre at jeg syntes det du beskrev hørtes kjipt ut? Må jo være du som er det da i tilfelle? Pekefingeren hans er vel uansett ikke det mest ideelle? Tommelen er jo tross alt plassert sånn at den lettere kommer til i diverse stillingere.. og bevge på den trenger han jo ikke siden støting/riding whatever likevel forårsaker bevegelse.. gni klitten mot penis når hun sitter øverst er også deilig, og fører som regel til at vi kommer ganske likt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 det er ikke godt å ta på seg selv med pekefingeren? under samleie? gutter har faktiks hender og tunge i tillegg til pikk... jeg skulle like å se den gutten som kan gi meg oralsex og støte inn i meg samtidig! nei, det får bli før eller etter... men det ER godt å kose med klitoris med sin egen pekefinger under samleie jo, bare prøv! (har vi ulike definisjoner her, jeg snakker ikke om hele sexakten, jeg snakker om selve, inn-og-ut-samleiet!) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 har vel ikke noe med hårsårhet å gjøre at jeg syntes det du beskrev hørtes kjipt ut? Må jo være du som er det da i tilfelle? Pekefingeren hans er vel uansett ikke det mest ideelle? Tommelen er jo tross alt plassert sånn at den lettere kommer til i diverse stillingere.. og bevge på den trenger han jo ikke siden støting/riding whatever likevel forårsaker bevegelse.. gni klitten mot penis når hun sitter øverst er også deilig, og fører som regel til at vi kommer ganske likt.. klitoris har ulik størrelser fra jente til jente vet du, og ikke alle kan ha en passiv tommel trykket inntil klitoris under hele samleiet... men det går såklart det også, er bare at noen ganger trenger mannen hendene sine til andre ting, og jenta kommer lettere til, og får bedre kontroll selv... det er såklart ikke kjipt å være opphisset! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg skulle like å se den gutten som kan gi meg oralsex og støte inn i meg samtidig! nei, det får bli før eller etter... men det ER godt å kose med klitoris med sin egen pekefinger under samleie jo, bare prøv! (har vi ulike definisjoner her, jeg snakker ikke om hele sexakten, jeg snakker om selve, inn-og-ut-samleiet!) du om det.. ikke alle liker det for om du liker det vettu, DET burde du forstå.. sex for meg er alt, ikke bare samleiet 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 klitoris har ulik størrelser fra jente til jente vet du, og ikke alle kan ha en passiv tommel trykket inntil klitoris under hele samleiet... men det går såklart det også, er bare at noen ganger trenger mannen hendene sine til andre ting, og jenta kommer lettere til, og får bedre kontroll selv... det er såklart ikke kjipt å være opphisset! Når skal du fatte at ikke alle tenner på det samme som deg?? Du kan synes det er best å bare fingre deg selv, men du MÅ respektere at ikke alle jenter finner dette så innmari opphissende når de har sex! Tommelen blir ikke passiv når kroppene beveger seg da. Eller ligger dere dønn i ro med pikken inni? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Når skal du fatte at ikke alle tenner på det samme som deg?? Du kan synes det er best å bare fingre deg selv, men du MÅ respektere at ikke alle jenter finner dette så innmari opphissende når de har sex! Tommelen blir ikke passiv når kroppene beveger seg da. Eller ligger dere dønn i ro med pikken inni? jenter liker jo at det beveger seg både rundt klitoris og inni vagina da, altså både støting og sirkelbevegelser... du er gutt sant? er det ikke litt skummelt å snakke så veldig om hva jenter synes og føler? blir litt rart når du snakker utifra det du føler kjærsten din synes... bare fordi du selv føler dere har det perfekte sexliv og du er overbevist om at du tilfredstiller henne... variasjon er ikke så farlig vet du, det er lov det også, om du bruker begge hendene å holde deg oppe fra gulvet eksempel, mens du støter inn og ut i en slags "pushup" med strake armer, så får du ikke noen tommel inntil klitoris samtidig... og ja, mange jenter gjør ikek dette, fordi de er redd mannens ego blir såret, og de tror han synes det er turnoff, og flaut... veldig synd... men det er jo flott at du har funnet en måte å gi jenta de orgasme på, opptil flere også kanskje, men for de som ikke har funnet dette enda, er det å hjelpe til selv et glimrende alternativ, som burde være helt naturlig og ikke flaut og tabu i det hele tatt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jenter liker jo at det beveger seg både rundt klitoris og inni vagina da, altså både støting og sirkelbevegelser... du er gutt sant? er det ikke litt skummelt å snakke så veldig om hva jenter synes og føler? blir litt rart når du snakker utifra det du føler kjærsten din synes... bare fordi du selv føler dere har det perfekte sexliv og du er overbevist om at du tilfredstiller henne... variasjon er ikke så farlig vet du, det er lov det også, om du bruker begge hendene å holde deg oppe fra gulvet eksempel, mens du støter inn og ut i en slags "pushup" med strake armer, så får du ikke noen tommel inntil klitoris samtidig... og ja, mange jenter gjør ikek dette, fordi de er redd mannens ego blir såret, og de tror han synes det er turnoff, og flaut... veldig synd... men det er jo flott at du har funnet en måte å gi jenta de orgasme på, opptil flere også kanskje, men for de som ikke har funnet dette enda, er det å hjelpe til selv et glimrende alternativ, som burde være helt naturlig og ikke flaut og tabu i det hele tatt... Hvis du hadde giddi og lest hovedinnlegget mitt, og også sett hva jeg egentlig spurte om hadde du vel kanskje greid å få med deg at jeg er jente... Så jeg svarer utifra jeg som jente synes. Du vet tydeligvis hva ALLE jenter liker av en eller annen merkelig grunn... At jeg ikke liker å fingre meg selv mens jeg har sex, har INGENTING å gjøre med hverken tabu eller flauhet å gjøre men rett og slett at det ikke tenner meg å onanere nærmest, midt i sexen, og at jeg ikke synes det er spesielt godt. Det er nemlig mange andre ting som er mye bedre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vagina monologen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jenter liker jo at det beveger seg både rundt klitoris og inni vagina da, altså både støting og sirkelbevegelser... du er gutt sant? er det ikke litt skummelt å snakke så veldig om hva jenter synes og føler? blir litt rart når du snakker utifra det du føler kjærsten din synes... bare fordi du selv føler dere har det perfekte sexliv og du er overbevist om at du tilfredstiller henne... variasjon er ikke så farlig vet du, det er lov det også, om du bruker begge hendene å holde deg oppe fra gulvet eksempel, mens du støter inn og ut i en slags "pushup" med strake armer, så får du ikke noen tommel inntil klitoris samtidig... og ja, mange jenter gjør ikek dette, fordi de er redd mannens ego blir såret, og de tror han synes det er turnoff, og flaut... veldig synd... men det er jo flott at du har funnet en måte å gi jenta de orgasme på, opptil flere også kanskje, men for de som ikke har funnet dette enda, er det å hjelpe til selv et glimrende alternativ, som burde være helt naturlig og ikke flaut og tabu i det hele tatt... *kremt* DU snakker om variasjon?? Det eneste du snakker om her inne er hvor godt du liker å ta på deg selv. Virker ikke som du gjør annet. sdgdg er jente forresten, hun sa jo at hun red kjæresten sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/#findComment-744918 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.