snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hvis du hadde giddi og lest hovedinnlegget mitt, og også sett hva jeg egentlig spurte om hadde du vel kanskje greid å få med deg at jeg er jente... Så jeg svarer utifra jeg som jente synes. Du vet tydeligvis hva ALLE jenter liker av en eller annen merkelig grunn... At jeg ikke liker å fingre meg selv mens jeg har sex, har INGENTING å gjøre med hverken tabu eller flauhet å gjøre men rett og slett at det ikke tenner meg å onanere nærmest, midt i sexen, og at jeg ikke synes det er spesielt godt. Det er nemlig mange andre ting som er mye bedre... oi, ble litt forvirret jeg nå... "Det er lettere om du bare holder tommelen på klitten hennes..." skjønte plutselig ikke hvilket kjønn du var... kjempeflott at du har funnet noe som funker for deg! men du sier jo at kondisen svikter, og da kommer jeg med tips til hvordan å "komme raskere", til hvordan å klare å komme mens du rir ham... for du sier jo du blir for sliten, og da er dette et bra tips... går jo an å prøve vet du... så kan du heller få et par orgasmer mens du rir ham, og enda ha kondis igjen, og DET er ikke kjipt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-744935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 *kremt* DU snakker om variasjon?? Det eneste du snakker om her inne er hvor godt du liker å ta på deg selv. Virker ikke som du gjør annet. sdgdg er jente forresten, hun sa jo at hun red kjæresten sin. jeg vet... resten av variasjonen trenger jeg på en måte ikke argumentere så veldig for, for den er allment akseptert og "normal", derfor forteller jeg om alternativet, hva man kan bytte ut med innemellom, som kan gjøre at sexlivet blir ENDA mer variert og hindrer at kondisen svikter... selvfølgelig gjør jeg annet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-744937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 oi, ble litt forvirret jeg nå... "Det er lettere om du bare holder tommelen på klitten hennes..." skjønte plutselig ikke hvilket kjønn du var... kjempeflott at du har funnet noe som funker for deg! men du sier jo at kondisen svikter, og da kommer jeg med tips til hvordan å "komme raskere", til hvordan å klare å komme mens du rir ham... for du sier jo du blir for sliten, og da er dette et bra tips... går jo an å prøve vet du... så kan du heller få et par orgasmer mens du rir ham, og enda ha kondis igjen, og DET er ikke kjipt... Du har nok ikke skjønt hva jeg lurer på.. HAN tar jo på meg da feks når jeg rir så jeg får jo orgasme så fort jeg "kan" men kondisen kan svikte av og til for det. Jeg puster jo masse når jeg er opphisset.. Det hadde ikke blitt noe annerledes om jeg skulle ha gnukka og gnidd på klitten min selv. Om noe hadde det gått enda lenger siden det ikke er noe opphissende.. OG jeg ville blitt enda mer sliten når jeg ikke kunne støtta meg på kroppen hans... Det var ikke onanerings teknikker jeg var ute etter, men om andre folk også hadde problemer med kondisen under sex.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-744942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 oi, ble litt forvirret jeg nå... "Det er lettere om du bare holder tommelen på klitten hennes..." skjønte plutselig ikke hvilket kjønn du var... kjempeflott at du har funnet noe som funker for deg! men du sier jo at kondisen svikter, og da kommer jeg med tips til hvordan å "komme raskere", til hvordan å klare å komme mens du rir ham... for du sier jo du blir for sliten, og da er dette et bra tips... går jo an å prøve vet du... så kan du heller få et par orgasmer mens du rir ham, og enda ha kondis igjen, og DET er ikke kjipt... det svaret du henviste til var ment til viking som jeg fikk inntrykk av at var gutt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-744945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du har nok ikke skjønt hva jeg lurer på.. HAN tar jo på meg da feks når jeg rir så jeg får jo orgasme så fort jeg "kan" men kondisen kan svikte av og til for det. Jeg puster jo masse når jeg er opphisset.. Det hadde ikke blitt noe annerledes om jeg skulle ha gnukka og gnidd på klitten min selv. Om noe hadde det gått enda lenger siden det ikke er noe opphissende.. OG jeg ville blitt enda mer sliten når jeg ikke kunne støtta meg på kroppen hans... Det var ikke onanerings teknikker jeg var ute etter, men om andre folk også hadde problemer med kondisen under sex.. siden du ikke har prøvd, så kan du jo ikke vite dette helt sikkert da... men du må nok rett og slett ta en pause, prøve en annen stilling etterhvert som sagt, og eventuelt gå tilbake til stillingen etterhvert når du har hvilt deg litt... å bytte mellom å ri og misjonær foreksempel gjør jo at begge får "hvile" annenhver gang... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-744953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sdgdg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 siden du ikke har prøvd, så kan du jo ikke vite dette helt sikkert da... men du må nok rett og slett ta en pause, prøve en annen stilling etterhvert som sagt, og eventuelt gå tilbake til stillingen etterhvert når du har hvilt deg litt... å bytte mellom å ri og misjonær foreksempel gjør jo at begge får "hvile" annenhver gang... "siden du ikke har prøvd, så kan du jo ikke vite dette helt sikkert da..." hvem har sagt jeg ikke har prøvd nå da plutselig? "men du må nok rett og slett ta en pause, prøve en annen stilling etterhvert som sagt, og eventuelt gå tilbake til stillingen etterhvert når du har hvilt deg litt... å bytte mellom å ri og misjonær foreksempel gjør jo at begge får "hvile" annenhver gang..." jesus for et svar.. jeg lurte ikke på hvordan jeg skal hvile jeg vet jo at jeg må stoppe når jeg blir sliten da.. men jeg lurte på om andre også opplevde det samme.. les spørsmålet nøyere neste gang da vær så snill.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-745040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 "siden du ikke har prøvd, så kan du jo ikke vite dette helt sikkert da..." hvem har sagt jeg ikke har prøvd nå da plutselig? "men du må nok rett og slett ta en pause, prøve en annen stilling etterhvert som sagt, og eventuelt gå tilbake til stillingen etterhvert når du har hvilt deg litt... å bytte mellom å ri og misjonær foreksempel gjør jo at begge får "hvile" annenhver gang..." jesus for et svar.. jeg lurte ikke på hvordan jeg skal hvile jeg vet jo at jeg må stoppe når jeg blir sliten da.. men jeg lurte på om andre også opplevde det samme.. les spørsmålet nøyere neste gang da vær så snill.. Ja, det gjør vi! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-745267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquamann Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ja, det gjør vi! Snilen, jeg er helt og holdent enig med deg! Hadde flere kvinner vært som deg ville sexlivet for mange blitt bedre og i tillegg mindre slitsomt for mange av oss menn som må på død og liv få fingeren på rett plass i nær sagt umulige stillinger fordi dama ikke vil ta på seg selv! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-746849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Snilen, jeg er helt og holdent enig med deg! Hadde flere kvinner vært som deg ville sexlivet for mange blitt bedre og i tillegg mindre slitsomt for mange av oss menn som må på død og liv få fingeren på rett plass i nær sagt umulige stillinger fordi dama ikke vil ta på seg selv! TAKK! selvfølgelig finnes det jenter som har utrolig lett for å bli tilfredsstilt og som får orgasme ved normalt samleie, men for resten av oss så er dette noe som burde vært en naturlig del av sexlivet... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-747242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
viking1365380373 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 TAKK! selvfølgelig finnes det jenter som har utrolig lett for å bli tilfredsstilt og som får orgasme ved normalt samleie, men for resten av oss så er dette noe som burde vært en naturlig del av sexlivet... Takk til snilen for gode og oppmuntrende råd. Kanskje vi i sammen vil kunne få oppleve gleden og spenningen ved å få til noen nye variasjoner i sex livet vårt. For en tid siden hadde vi et veldig vellykket samleie hvor jeg ikke brukte fingeren i det hele tatt til å massere clitoris mens hun satt oppå meg. Hun red ganske høyt og hvor tuppen av min penis gned mot framveggen av skjeden hennes.Så bruk av fingrene må ikke nødvendigvis alltid være til stede under samleiene våre. Ellers vil jeg si at det må bare være noe av det aller deiligste en mann kan oppleve hvis partneren i ovenpå posisjon beveger underlivet i store sirkler,gjerne i en skruebevegelse. Det pleier nemlig ofte å gi meg en ny og mye sterkere utløsning enn den første. Motiverende for utholdenhet og kondisen styrker seg. Jeg er ikke så kjent med hvordan jenter føler det og setter pris på hvordan vi bør bruke lemmet vårt best mulig til å gi dem størst mulig nytelse. Min partner er generelt lite interessert i å fortelle meg i ord hva hun liker,men jeg får høre tydelig hvis noe fungerer dårlig. Dessverre har dette i noen tilfeller gitt den effekten at potensen da har sviktet totalt. Imidlertid oppnår hun nesten alltid orgasme slik at jeg er meget fornøyd med det. Lyden av tunge pust,kramming av huden min,ynkig og småjamring er deilig å legge merke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/122941-kondisen-svikter/page/2/#findComment-747268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.