Gå til innhold

vond lukt,eller overdriver jeg?

Anbefalte innlegg

jeg føler at jeg begynner å lukte "urent" der nede ganske fort etter å ha dusjet.det er vel normalt å ikke være helt luktfri,men jeg føler at jeg lukter tiss,merker det ihvertfall av underbuksa.dette er spesielt viss jeg har holdt meg for å tisse litt lenge, men uanset når det har gått et par timer etter jeg dusjet så føler jeg meg ikke så ren lenger..føler liksom jeg må gå på do hele tiden og vaske meg viss jeg er med kjæresten min,slik at jeg er forberedt viss vi begynner å kose..jeg vil ikke lukte sånn viss han skal slikke meg!er det egentli normalt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/122985-vond-lukteller-overdriver-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg og har det sann. føler jeg lukter etter et par timer, synes nesten det er flaut å gå forbi folk når jeg må gå nært de. jeg har lurt litt på om det kan være urinveisinfeksjon, og siden min søster har hatt det og hadde samme symptoma -tror jeg det er det jeg har. men dra til legen å sjekk du, for sikkerhets skyld. har du av og til vondt i magen`?det er et tydelig tegn på urinveisinfeksjo.

lykke til=)

klem fra hanne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...