Gå til innhold

Min mann er så utrolig LITE sjalu!

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen normalt sjalu

At det rett og slett plager meg .

Vi har vært gift noen år , og jeg ser på meg som en attraktiv jente.

Selv er jeg normalt sjalu , det vil si at jeg kan kjenne det når han flørter med andre damer , etc.

Men han , finnes ikke sjalu , og sier det rett ut at det er fordi han stoler på meg.

Men er det ikke normalt å være litt sjalu?

For eksempel hvis vi er på byen og jeg får masse oppmerksomhet fra andre menn , synes han bare det er gøy!

Ringer det gamle ekser til meg , så ler han og spør om de fremdeles lurer på om jeg er gift.

Kommer det noen bort til ham og sier hvor flott kone han har , og at han må passe godt på meg , sier han bare "jada , jeg er heldig jeg".

Får jeg modelloppdrag om undertøy , gjør det ham heller ingenting..

Nå var det ei vennine som lurte på om jeg ville ta meg en helge tur med henne til København , og jeg tvilte litt.

Den som pushet på om at jeg måtte dra , det var han!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123018-min-mann-er-s%C3%A5-utrolig-lite-sjalu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

siden alle er så postitive til at mannen din er så lite sjalu, så må jeg bare si at dette var problemet med eksen min, og det jeg i ettertid ser at var et tegn på at han ikke var forelsket i meg lenger...

sies jo at litt sjalusi styrker et forhold og forelskelsen...

men såklart er du heldig som har en mann som støtter deg og stoler på deg, og er så selvsikker! og dere har vel vært sammen såpass lenge at dere kjenner hverandre godt?

men for meg er det litt pussig å ikke være det minste sjalu, og jeg ville tenke at han kanskje tar det litt for mye for gitt... men det har han kanskje grunn til?

Jeg er vel av den typen som ikke er sjalu. Har vært gift i 9 år, og synes faktisk det er litt moro hvis noen andre gir uttrykk for at mannen min er attraktiv. Føler av og til at i noen situasjoner _burde_ jeg være litt sjalu, og det hender jeg later litt som om jeg er det (fordi jeg føler at han forventer at jeg er det)...

Mannen min har vel i perioder vært litt sjalu hvis jeg har fått oppmerksomhet, men ikke så mye at det har vært ubehagelig. Vi er litt forskjellige, men har det flott sammen for det :-)

siden alle er så postitive til at mannen din er så lite sjalu, så må jeg bare si at dette var problemet med eksen min, og det jeg i ettertid ser at var et tegn på at han ikke var forelsket i meg lenger...

sies jo at litt sjalusi styrker et forhold og forelskelsen...

men såklart er du heldig som har en mann som støtter deg og stoler på deg, og er så selvsikker! og dere har vel vært sammen såpass lenge at dere kjenner hverandre godt?

men for meg er det litt pussig å ikke være det minste sjalu, og jeg ville tenke at han kanskje tar det litt for mye for gitt... men det har han kanskje grunn til?

Han er ellers veldig flink til å vise at han er glad i meg.

Ringer fra jobben hver dag , bare for å fortelle at han er glad i meg og verdens heldigeste fyr , etc.

Så jeg tror ikke det er det at han tar meg for gitt!

Men....

Annonse

Han er ellers veldig flink til å vise at han er glad i meg.

Ringer fra jobben hver dag , bare for å fortelle at han er glad i meg og verdens heldigeste fyr , etc.

Så jeg tror ikke det er det at han tar meg for gitt!

Men....

det dummeste du kan gjøre er å prøve å få ham sjalu iallfall. om du maser om dette vil han jo tro han har grunn til å være sjalu, og det har han jo ikke... så sånn sett er det jo ikke rart han ikke er sjalu, for du elsker jo ham og fortjener jo komplimenter og en flørt med kamerater, uten at du blir lurt på ville veier av den grunn... hadde vært mye værre om han var mer enn normalt sjalu iallfall, og du ikke kunne ha kamerater engang uten at han trodde du var utro...

Da får jo han vært alene litt også, det liker han sikkert..

Hvorfor i all verden skulle han bli sjalu om du har modell oppdrag med undertøy forresten? Var det bare tatt med for å briefe?

Briefe , nei hvorfor skulle jeg det?!

Men det er flere som har kommentert at de ikke hadde likt at kona stod lettkledd i reklamer.

Briefe , nei hvorfor skulle jeg det?!

Men det er flere som har kommentert at de ikke hadde likt at kona stod lettkledd i reklamer.

neivel.. enten så har du ikke noe problem, dvs han er bare ikke sjalu av seg.. ellers så er han ikke sjalu fordi han ikke lenger bryr seg så mye om det skulle skje noe tull med deg.. kanskje han selv holder på med noen andre? Ringer han deg mye og sånn i løpet av dagen? Mer enn før? Det kan tyde på dårlig samvittighet og være for å dekke over..

neivel.. enten så har du ikke noe problem, dvs han er bare ikke sjalu av seg.. ellers så er han ikke sjalu fordi han ikke lenger bryr seg så mye om det skulle skje noe tull med deg.. kanskje han selv holder på med noen andre? Ringer han deg mye og sånn i løpet av dagen? Mer enn før? Det kan tyde på dårlig samvittighet og være for å dekke over..

Herregud!

Neida , han har alltid vist meg masse oppmerksomhet , ved blant annet å ringe meg.

Verken mere eller mindre nå , enn før.

At han er lei meg , eller har andre er jeg i alle fall 100% sikker på at han ikke har.

Herregud!

Neida , han har alltid vist meg masse oppmerksomhet , ved blant annet å ringe meg.

Verken mere eller mindre nå , enn før.

At han er lei meg , eller har andre er jeg i alle fall 100% sikker på at han ikke har.

Så hva er problemet?

Annonse

Jeg har også en mann som er lite eller ikke sjalu i det hele tatt. Det har ergret meg noen ganger ;o)

Men når han får oppmerksomhet av andre damer, synes jeg det bare er artig.

Litt sjalusi er normalt, men da må omstendighetene tilsi det. Han ville nok reagert om du flørtet med andre. Ta det med ro, han stoler på deg.

Håper du ikke ser dette som ett problem. Du er heldig som har en partner som stoler på deg og ikke er sjalu. Jeg har også en partner som ikke finnes sjalu og det skal vi jaggu være utrolige glade for. Kanskje vi ikke aner hvor godt vi har det, som har en partner som ikke beskylder oss for alt og ingenting og lager helvete i tide og utide.

Ikke minst har han det veldig godt også som slipper å engste seg over alle slags rare sjalue tanker.

Nei kos deg med dette og vær veldig glad.

Det er ikke slik som mange jenter tror at er han ikke sjalu så er han ikke glad i meg...og alt slikt tull og tøys,... osv..

Det burde ikke plage deg.

Mange ville si at du er svært heldig - spesielt siden han samtidig stadig viser og forteller deg hvor glad han er i deg.

Lær deg heller å sette pris på den friheten du har i forholdet ditt, og gjør intet bevisst for å forsøke å gjøre han sjalu.

Alle forhold må være bygget på tillitt, og han har full tillitt til deg. Det skal du være glad og stolt over.

At du er "normalt sjalu" betyr jo ikke at han skal behøve å være akkurat som deg. Vi er alle forskjellige - heldigvis.

Selv setter jeg stor pris på at min samboer får mye komplimenter av andre menn, for det bekrefter jo bare hvor heldig jeg er:-)

Og selvfølgelig skal hun ha frihet til å gjøre ting på egen hånd sammen med sine venner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...