Gå til innhold

Han får ikke utløsning

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert jente!

Kjæresten min får ikke utløsning når han er sammen med meg. Uansett hva jeg gjør, får han det ikke til.

Det er ikke noe som helst galt med potensen. Det er bare det at han ikke får orgasme.

Har vært sammen over et år nå. Han sier han alltid har hatt det slik, bortsett fra da han var 18 år og sånn (er 32 nå) og han sier det er psykisk. Han klarer det kjempefint når han gjør det selv...

Dette begynner å tære litt på meg. Føler at jeg ikke klarer å tilfredstille kjæresten min seksuelt... Og det er så frustrerende! Jeg vet det ikke er meg det er noe "galt" med. Har alltid klart å tilfredstille andre.

Hva kan vi gjøre?!?

Hadde blitt VELDIG takknemlig for seriøse og ordentlige svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123051-han-f%C3%A5r-ikke-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 10na turner

Greier han å runke seg til orgasme når du er i nærheten da? Eller blir han nervøs av det også? Kanskje dere skal begynne der, la han ronke seg selv sammen med deg, du kan overta, og etterhvert skjønner underbevisstheten hans at det ikke er noe å være redd for å få orgamse sammen med deg..

Gjest vet hva du mener

Bruker han noen slags medisiner, spesielt, bruker han antidepressiva ? De kan ha en slik virkning.

Det gjør mannen min. Fryktelig frustrerende i perioder, men jeg har lært å leve med det. Det er lettere når man kan skylde på pillene.

Dessuten sier han selv at han er fornøyd. Det virker sånn også, og han får det til innimellom. En hyggelig bivirkning er at han er istand til å holde på lenge nok til å gjøre meg veeeldig fornøyd.

er nok litt psykisk dette her ja, kan være alt fra at han nå har hatt det sånn så lenge at han ikke vet om noe annet, til at han synes sæd er litt ekkelt og ikke vil at du skal se ham få utløsning, er han flau?

å onanere sammen tror jeg er en god ide, iallfall at han hjelper til. har dere prøvd at han onanerer til han nesten kommer, og så fortsetter i deg eksempel? eller gir det seg da helt?

mange vil nok si til deg at du er heldig siden han holder så lenge, men det er jo en deilig følelse når partneren får orgasme av å ha samleie med seg da... er meget mulig han bør få hjelp med dette mer profesjonelt, tenk om dere får lyst på barn sammen!

kommer han om du onanerer ham? kan dere gjøre det sammen?

kyss og kos og onaner sammen, det ville jeg prøvd først noen ganger, du kan jo onanere selv også, så bør han bli opphisset, men det kan nok ta noen ganger før han klarer å komme på denne måten også... (dere kan jo ha litt samleie først, og så onanere resten eksempel...)

lykke lykke til!

Så du skjønner ihvertfall hvordan veldig mange gutter har det. Stort sett er jo dette problemet motsatt veg.

Rådene jeg kan komme på blir jo da det samme:

kan han få orgasme alene kan neste steg være å onanere foran deg, deretter kanskje å trekke seg ut å runke siste biten for å komme over toppen..?

Uansett så ligger det i hodet mest sannsynlig i og med at han får orgasme på egenhånd. Han bør kommunisere underveis og du må selvsagt være lydhør (noe du helt sikkert er).

Du må ikke føle deg utilstrekkelig -det er hans ansvar å få orgasme (akkurat som det er ditt ansvar å få din )! Du sier jo selv at han har hatt dette problemet i lang tid.

Lykke til!

Gjest frustrert jente!

Greier han å runke seg til orgasme når du er i nærheten da? Eller blir han nervøs av det også? Kanskje dere skal begynne der, la han ronke seg selv sammen med deg, du kan overta, og etterhvert skjønner underbevisstheten hans at det ikke er noe å være redd for å få orgamse sammen med deg..

Han har ikke noe som helst problem med å få orgasme når han onanerer foran meg. Det er som regel sånn vi gjør det. Har sex, jeg kommer, og så ronker han seg selv til han kommer...

Han går ikke på piller fast, men tar noen sovepiller innimellom fordi han kan ha litt problemer med søvnen.

Annonse

Gjest frustrert jente!

Så du skjønner ihvertfall hvordan veldig mange gutter har det. Stort sett er jo dette problemet motsatt veg.

Rådene jeg kan komme på blir jo da det samme:

kan han få orgasme alene kan neste steg være å onanere foran deg, deretter kanskje å trekke seg ut å runke siste biten for å komme over toppen..?

Uansett så ligger det i hodet mest sannsynlig i og med at han får orgasme på egenhånd. Han bør kommunisere underveis og du må selvsagt være lydhør (noe du helt sikkert er).

Du må ikke føle deg utilstrekkelig -det er hans ansvar å få orgasme (akkurat som det er ditt ansvar å få din )! Du sier jo selv at han har hatt dette problemet i lang tid.

Lykke til!

Ja, som regel er jo problemet omvendt... :-) Så jeg skjønner faktisk frustrasjonen til guttene når jentene ikke klarer å komme...

Han klarer fint å få orgasme når jeg er der. Det er bare det at han må gjøre det selv! Jeg har prøvd å suge han og ronke han og alt. Etter instruksjoner fra han. Men det funker bare ikke! AAARGH!! Blir veldig frustrert!!

Jeg er VELDIG takknemlig for svar! Det roer meg ned og får meg til å ikke føle meg såååå udugelig...

Ja, som regel er jo problemet omvendt... :-) Så jeg skjønner faktisk frustrasjonen til guttene når jentene ikke klarer å komme...

Han klarer fint å få orgasme når jeg er der. Det er bare det at han må gjøre det selv! Jeg har prøvd å suge han og ronke han og alt. Etter instruksjoner fra han. Men det funker bare ikke! AAARGH!! Blir veldig frustrert!!

Jeg er VELDIG takknemlig for svar! Det roer meg ned og får meg til å ikke føle meg såååå udugelig...

men du, gir han opp, eller har dere prøvd å onanere ham en time liksom? kanskje dere kan prøve at du tar over rett før han kommer? at det er du som onanerer ham de siste minuttene? tror du det går? så gradvis at du onanerer mer og mer... (er forresten vanskelig å onanere gutter som holder lenge... lettere å ha samleie en time enn å onanere en time...)

har dere prøvd en stilling der han sitter på knærne, og du sitter på kanten av en sofa eksempel med bena på skuldrene hans? da kommer han langt inn, og kan støte hardt og lenge, og du kommer til med en finger på klitoris (og kan derfor få et par orgasmer mens han konsentrerer seg om sin)

føler med deg! når han først klarer det vil han nok klare det raskere og raskere for hver gang!

sovepillene kan jo hende har noe med saken å gjøre såklart, men ikke alt.

Gjest frustrert jente!

men du, gir han opp, eller har dere prøvd å onanere ham en time liksom? kanskje dere kan prøve at du tar over rett før han kommer? at det er du som onanerer ham de siste minuttene? tror du det går? så gradvis at du onanerer mer og mer... (er forresten vanskelig å onanere gutter som holder lenge... lettere å ha samleie en time enn å onanere en time...)

har dere prøvd en stilling der han sitter på knærne, og du sitter på kanten av en sofa eksempel med bena på skuldrene hans? da kommer han langt inn, og kan støte hardt og lenge, og du kommer til med en finger på klitoris (og kan derfor få et par orgasmer mens han konsentrerer seg om sin)

føler med deg! når han først klarer det vil han nok klare det raskere og raskere for hver gang!

sovepillene kan jo hende har noe med saken å gjøre såklart, men ikke alt.

Har prøvde ganske lenge. Men ikke så lenge som en time...

:-)

Vi har faktisk ikke prøvd at jeg tar over rett før han kommer, men det skal vi jammen gjøre!!

Tror ikke vi har prøvd AKKURAT den stillingen du foreslår, men sikkert alle andre mulige og umulige stillinger. Han fikk orgasme en gang inni meg i sin gamle sofa. Da fikk han lissom veldig godt tak eller spenn eller noe. Men han har dessverre gitt bort den sofaen...

Men er ikke så veldig enkelt når det er psyksisk!

Men skal i hvert fall prøve rådene dine! :-)

Takk for svar!

Har prøvde ganske lenge. Men ikke så lenge som en time...

:-)

Vi har faktisk ikke prøvd at jeg tar over rett før han kommer, men det skal vi jammen gjøre!!

Tror ikke vi har prøvd AKKURAT den stillingen du foreslår, men sikkert alle andre mulige og umulige stillinger. Han fikk orgasme en gang inni meg i sin gamle sofa. Da fikk han lissom veldig godt tak eller spenn eller noe. Men han har dessverre gitt bort den sofaen...

Men er ikke så veldig enkelt når det er psyksisk!

Men skal i hvert fall prøve rådene dine! :-)

Takk for svar!

BRA! lykke til! føler med dere! med tålmodighet går det nok. blir jo det samme problemet som for jenter som ikke kommer, de blir ekstra stresset fordi de vet målet er orgasme... ond sirkel...

men godt tak og spenn er nok veldig lurt ja!

håper dere kommer litt nærmere! og at du koser deg litt også da!

oppdater oss gjerne!

Gjest frustrert jente!

BRA! lykke til! føler med dere! med tålmodighet går det nok. blir jo det samme problemet som for jenter som ikke kommer, de blir ekstra stresset fordi de vet målet er orgasme... ond sirkel...

men godt tak og spenn er nok veldig lurt ja!

håper dere kommer litt nærmere! og at du koser deg litt også da!

oppdater oss gjerne!

Om jeg koser meg, ja! Jeg har det helt fantastisk!! :-) Han er en superelsker! Alt hadde vært perfekt om han bare hadde kommet pga. meg lissom...

Men vi får prøve, og så ser vi hvordan det går!

Takker for alle gode svar og skal holde dere oppdatert, jeg! ;-)

Ha en strålende dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...