Gjest egg Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 En venn av meg er forelsket i meg, og vil ikke slutte å erklære det selv om han vet jeg har samboer og er utrolig lykkelig i dette forholdet... Min venn og jeg var naboer i noen måneder for tre år siden, og flørtet litt da uten at det noensinne utviklet seg til noe mer. Så flyttet jeg, og vi har hatt sporadisk kontakt i de årene som har gått, og møttes en gang eller to hvert år. Problemet er at han maser om "hvor høyt han elsker meg", at jeg er "så utrolig mye mer verdt enn han" osv osv hver gang. Jeg er drita lei av å høre på det, for å si det rett ut... Jeg har hele tiden vært hyggelig og forståelsesfull, men sagt klart i fra at det aldri kommer til å bli noe mellom oss. Har også sagt at jeg vil han skal slutte med disse erklæringene sine, da jeg bare får dårlig samvittighet av dem (føler jeg må holde kontakten for å være snill, liksom). Jeg har mest lyst til å kutte ut hele fyren (selv om han for så vidt er snill og hyggelig) siden han ikke vil respektere at jeg ikke vil vite hvor "høyt han elsker meg", men føler det er slemt? Er redd for hva han kan finne på (han har problemer i jobb, samt vanskelig situasjon privat), samtidig som jeg ikke føler dette er mitt ansvar. Hjelp? Noen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123054-for-snill/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jfgh Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kutt han ut, og forklar han hvorfor, på en SNILL måte. Få også med at han betyr mye for deg som en venn bla bla samt ros hans positive egenskaper. Så kan dere heller ta opp kontakten igjen når han har kommet over denne (noe desperate?)avstandsforelskelsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123054-for-snill/#findComment-745277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.