Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En venn av meg er forelsket i meg, og vil ikke slutte å erklære det selv om han vet jeg har samboer og er utrolig lykkelig i dette forholdet...

Min venn og jeg var naboer i noen måneder for tre år siden, og flørtet litt da uten at det noensinne utviklet seg til noe mer. Så flyttet jeg, og vi har hatt sporadisk kontakt i de årene som har gått, og møttes en gang eller to hvert år. Problemet er at han maser om "hvor høyt han elsker meg", at jeg er "så utrolig mye mer verdt enn han" osv osv hver gang. Jeg er drita lei av å høre på det, for å si det rett ut... Jeg har hele tiden vært hyggelig og forståelsesfull, men sagt klart i fra at det aldri kommer til å bli noe mellom oss. Har også sagt at jeg vil han skal slutte med disse erklæringene sine, da jeg bare får dårlig samvittighet av dem (føler jeg må holde kontakten for å være snill, liksom).

Jeg har mest lyst til å kutte ut hele fyren (selv om han for så vidt er snill og hyggelig) siden han ikke vil respektere at jeg ikke vil vite hvor "høyt han elsker meg", men føler det er slemt? Er redd for hva han kan finne på (han har problemer i jobb, samt vanskelig situasjon privat), samtidig som jeg ikke føler dette er mitt ansvar.

Hjelp? Noen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123054-for-snill/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...