Gå til innhold

Smerter i magen etter samleie.

Anbefalte innlegg

Gjest christine_hg

Etter samleie opplever jeg ofte veldige smerter i magen. Ikke i underlivet, men i magen. Det kjennes ut som menssmerter, litt krampeaktig. Jeg har vært hos legen, og han svarte at han ikke ante hva det kunne være og at han aldri hadde hørt om noe sånn. Han konkluderte med at det sikkert bare var psykisk og at det var det beste svaret han kunne gi meg. Jeg synes dette var et temmelig teit svar, for dette er viktig for meg. Det går utover sexlysten min og jeg kvier meg litt for å ha samleie. Er det noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123059-smerter-i-magen-etter-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

om du er heldig er det bare spenninger du opplever, at du ubevisst spenner muskler i magen når du holder på... du kan jo prøve å være helt passiv under sex en gang, bruke alle krefter på å slappe helt av...

men som tiger sier, så kan det jo være greit å få sjekket at alt er normalt da, og tatt en test hos lege...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...