khalana Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 fikk ut hele 16 egg!! Er spent på utviklingen i dag,skal ringe kk etter klokken 13 å høre hvordan det står til. Blir mest sansynlig innsetting i morgen:) Ha en fin dag:O) 0 Siter
Kanutten Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Oaoooo!!! 16 egg da!! Det var litt av en hverpehøne det!! :-) Spennende å høre hovordan det gikk da!!! *Sender gode vibber til eggene deres* ~~~~~~~~~~ 0 Siter
khalana Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Skrevet 15. oktober 2003 Oaoooo!!! 16 egg da!! Det var litt av en hverpehøne det!! :-) Spennende å høre hovordan det gikk da!!! *Sender gode vibber til eggene deres* ~~~~~~~~~~ Ja det var mange egg..men nå har jeg fått vite at det var kun 8 av de som var riktig modnet og av de så var det kun 4 igjen som hadde delt seg som de skulle.Så i morgen skal jeg sette inn 2 av dem. Håper det var gulleggene som overlevde nå da:) Er spent på morgendagen! Hilsen 0 Siter
Kanutten Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Ja det var mange egg..men nå har jeg fått vite at det var kun 8 av de som var riktig modnet og av de så var det kun 4 igjen som hadde delt seg som de skulle.Så i morgen skal jeg sette inn 2 av dem. Håper det var gulleggene som overlevde nå da:) Er spent på morgendagen! Hilsen Selvfølgelig overlever gulleggene deres!! Og i morgen kommer de hjem til mamma`n sin, og blir passe godt på.... *klem* 0 Siter
Gjest Lille Hjelper Skrevet 16. oktober 2003 Skrevet 16. oktober 2003 Selvfølgelig overlever gulleggene deres!! Og i morgen kommer de hjem til mamma`n sin, og blir passe godt på.... *klem* Jeg har svulst på hypofysen. Godartet altså. Dette medfører at jeg har vansker med å få barn selv. Hvor fikk du utført dette? Hva koster det? Hva er kriteriene for å få dette gjennomført? Må eggene være befruktet eller kan man fryse dem ned? Jeg hørte nemlig at det ikke er lov i Norge. Er det lov på medisinske grunnlag å fryse dem ned? Jeg har en drøm i livet og det er å få oppleve at det vokser et lite søtt nurk i magen min. Håper du kan tipse meg litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.