Gå til innhold

Endelig:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Jippi!!!

Hei alle sammen

Jeg har ikke vært aktiv med innlegg på denne siden. Men har fulgt nøye med dere siden 1999. Jeg fikk en gutt i feb 2000 etter 3 års prøving. Jeg ble ikke gravid p.g.a lavt stoffskifte. Etter at gutten vår kom har jeg ikke blitt gravid heller. I dag tok jeg en test som viste POSITIV. Det er helt utrolig. Jeg må si jeg er nervøs. Fikk gutten min 2 måneder for tidlig så jeg er livredd dette skal skje igjen. Har lagt røyken på hylla fra i dag:-)))) Gleder meg til å komme hjem og fortelle nyheten.

Ha det bra og lykke til videre alle sammen. Håper det ordner seg for dere alle sammen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123152-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...