Vestfold20 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Har vært sammen med kjæresten min i 6 mnd nå, og vi har fortsatt ikke hatt sex. Jeg er 20, og hun er 18 Hun sier hun ikke stoler på at jeg bruker kondom, og at hun derfor vil vente til hun har fått seg p-piller. Men når jeg har spurt om hun ikke kan gå og få piller, så blir hun bare sur på meg, og mener at jeg "presser for mye på" å ha sex.. Hun er jomfru, så jeg forstår jo at det kan være skremmende for henne, men jeg synes jeg gir for mye av meg i forhold til hva hun vil gjøre tilbake. Jeg stiller alltid opp for henne, og prøver å være så snill som det går ann å være.. så når jeg en sjelden gang snakker om å gå lenger i det seksuelle forholdet vårt enn "kos og nuss", føler jeg at jeg bare blir avvist momentant.. Det er jo hennes valg, men hvordan kan jeg få henne til å forstå at det er viktig for meg at vi går lenger i forholdet, uten at hun skal bli sur hver gang jeg nevner det? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest no acadamy award winner Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Ikke mas på henne! Hun sier vel fra når hun er klar. Ingen hast. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest krusifiks Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 6 måneder er da ikke lang tid. Det er jo mange som venter i mange år med å gifte seg og ha sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 "....hvordan kan jeg få henne til å forstå at det er viktig for meg at vi går lenger i forholdet...." Det du skriver over er stikkordet; hun er redd for at dette er viktigst for deg. Sånn er hun - det eneste du kan gjøre (hvis du vil ha denne jenta) er å fortsette og bevise at dette ikke er viktigst :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746459 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest romantisk Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Dette med p-pillene er selvfølgelig bare en unnskyldning. "jeg synes jeg gir for mye av meg i forhold til hva hun vil gjøre tilbake" Mener du at du kan kreve sex av henne? Det er meninga at du skal gi og få henne til å føle seg lykkelig uten å tenke på å få noe tilbake. Seks måneder er ikke lang tid. Hun er yngre enn deg, og jeg skjønner godt at hun vil vente. Det blir ikke godt for henne hvis hun ikke er klar og føler seg tvunget. Du vil da at hun skal ha det godt? Hun vil vite at det er hun som betyr noe, og ikke at hun bare er lett tilgang til sex. Hvis du er glad i henne, lar du henne bestemme, så kommer det naturlig etter hvert. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 "Jeg stiller alltid opp for henne, og prøver å være så snill som det går ann å være" Og derfor mener du at du bør få sex? Kanskje hun ikke er klar for det enda. IKKE press henne, da vil hun bare angre. Tror hun bruker det med p-piller som en unnskyldning for å slippe. Dersom du sier til henne at du vil gå videre i forholdet eller ikke ha et, presser du henne bare enda mer. Og sier hun da ja, ja da kan du ta mitt ord på at det er for å ikke miste deg. Vær tålmodig og ta deg et runk. Si at hun får ta det opp når hun er klar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det var ikke mye hjelp å få fra damene her:-) Men de har jo et poeng. Du kan ikke presse henne til sex. Er hun ikke klar for sex så er hun ikke det. Da må du enten respektere dette og la henne ta den tiden hun trenger. Masing gjør det bare verre. Å får fram hvor viktig det er for deg gjør det også verre. Et forhold er mye mer enn sex. Alternativt avslutter du forholdet. Siden hun er relativt ung er det ikke unormalt at hun vil vente. Har du prøvd å spørre om hvorfor hun ikke vil ha sex? Det med kondom og p-piller er jo bare for å hale ut tiden og slippe konfrontasjoner. Jeg mener det må være lov for deg å si at du synes sex hører hjemme i et forhold og at du blir frustrert over at dere ikka har sex. Du kan også si at du vurderer forholdet pga dette (selv om det vil gjøre henne mer usikker på forholdet og dine intensjoner, og har hun da sex med deg er det ikke bra for forholdet). Men siden det faktisk er viktig for deg synes jeg du bør si fra. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det er da mange måter å kose på uten at man har sex. Og hun er faktisk veldig ung, det kan godt hende hun vil vente to år til for den saks skyld, og om du virkelig ser en fremtid med denne jenta så tåler du å vente, sex er tross alt ikke alt, om du derimot er uenig i dette, så har hun kanskje rett i bekymringen sin for sex, og føler at hun vil miste deg når dere har hatt det... om du blir skuffet eksempel... tar ganske lang tid å bli trygg seksuelt... men jeg skal gi deg et lite gratis tips likevel... samleie er nemlig ikke alt... får du lov å ligge naken sammen med henne, kysse brystene, klemme rumpeballene hennes? så lenge du er klar over at det ikke blir samleie på deg, og respekterer dette, så er det mange måter du kan få tilfredstilt noe av ditt begjær til henne på... om du går gradvis frem kan det jo være du får lov å onanere henne, beføle henne, slikke henne... kanskje gi henne orgasme etterhvert... dette kan man ikke bli gravid av, og faktisk, så kan dette være en veldig god start på et seksuelt forhold, å bli kjent med hverandre på den måten... å starte rett på innogut kan bli en ganske avskrekkende opplevelse, og null nytelse for jenta... Så... er det samleie du vil ha, eller sex? er det orgasme du vil ha, eller kos med henne? ta det med ro, dere er enda unge, og ikke press, jo mer du presser, jo mer føler hun hun gjør det for din skyld, og da vil dere ikke få noe særlig ut av det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746892 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odette Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg er enig med snilen her. Si til henne at dere ikke trenger å ha sex, men kos med hverandre på andre måter. Etter hvert kommer hun til å bli så kåt at hun garantert vil ha sex med deg, det ville i alle fall jeg ha gjort (men så var jeg også ganske lett på tråden, allerede da jeg var 18, he he :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-746943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dame uten signatur Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva definerer du som sex? Er der heller ikke rom for (mye) intim kos? Hvis der ikke er det, så ...hadde ikke jeg klart å holde ut så lenge som 6 mndr. That's for sure. Kos med henne, og se om hun reagerer på det. Reagerer hun ikke (positivt), så tror jeg hun trenger litt hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-747186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
DonJuanDeCorazon Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Jeg er enig i det damene her sier, men det hjelper dessverre ikke DEG så mye å vite at du ikke må presse henne eller la henne vite hvor mye du ønsker sex. Det hjelper nok heller ikke å bare vente på at hun skal bli klar, og ønske sex. Det kommer neppe til å skje. Det som mest sannsynligvis kommer til å skje da er at forholdet ebber ut, evt at dere blir "bare gode venner"... Du må nok ta tak i det som en mann og få henne til å ønske mer nærhet, kroppskontakt, få henne til å begjære deg, dine berøringer, og hvordan du får hele kroppen hennes til å nærmest skjelve av forventning og begjær. Få henne til å fantasere om alt som er deilig med deg når du ikke er der og så videre. Det er din oppgave som mann å skape denne tryggheten for henne slik at hun kan få lov til å uttrykke sin femininitet, sine tanker og fantasier, slik at hun kan slappe av, og nyte å være sammen med deg. Dersom du sier til henne hvor mye du ønsker sex, og hvor mye du ønsker å komme videre i forholdet, vil hun automatisk begynne å spørre seg om HVORFOR, har du baktanker, og begynne å veie for og imot osv. Men dersom du får henne til å føle seg trygg som kvinne, og får henne til å ønske intimitet og sex, vil ingen av disse spørsmålene dukke opp for henne, og hun vil føle at det er det mest naturlige og deiligste dere kan gjøre. Så, kutt ut all pratingen om sex, du må heller forføre henne. En gang dere prater sammen om hverdagslige ting. Si til henne STOPP, se henne dypt inn i øynene og spør henne om hun har gjort noe med håret sitt. Rekk ut hånden din og stryk henne over håret, la lette fingertupper stryke henne over nakken til at hun får gåsehud over hele kroppen. Trekk deg så unna og fortsett med hverdagslige ting. Senere stopper du henne bare for å gi henne en klem, eller bare for å gi henne et kyss, eller bare for å gi henne mange kyss, eller for å gi henne lange kyss, eller for å kysse henne over nakken. Men husk hele tiden å trekke deg unna, og ta et skritt tilbake. To skritt framover og ett tilbake. Dette kan godt foregå over en hel dag eller kveld, eller en time, eller en uke, men det vil gi henne muligheten til å innse hvor mye hun begjærer den intime kontakten hun kan ha med deg. Gå så videre og stryk henne lett over hele kroppen utenpå klærne, kyss henne forsiktig utenpå brystene, men følg godt med på hvor godt hun har det. Senere går du videre, til å kle av henne, men ikke ta av henne noe som helst før du VET at hun virkelig ønsker det. Det viktigste nå er at du fokuserer på at hun skal ha det deilig, og kun det. Dersom hun virkelig opplever de følelsene som tenner henne skikkelig, vil du etterhvert få oppleve hvor utrolig fascinerende og nesten endeløs hennes kvinnelige seksualitet kan være, og det vil ikke være noen grenser for hva for fantasier dere kan utforske sammen. Men ett skritt om gangen... Dette kan ta tid, og kan være vanskelig dersom du har brukt mye tid på å mase om sex, men det er absolutt verdt det for både deg og henne... - DJDC 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-747241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest romantisk Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Jeg er enig i det damene her sier, men det hjelper dessverre ikke DEG så mye å vite at du ikke må presse henne eller la henne vite hvor mye du ønsker sex. Det hjelper nok heller ikke å bare vente på at hun skal bli klar, og ønske sex. Det kommer neppe til å skje. Det som mest sannsynligvis kommer til å skje da er at forholdet ebber ut, evt at dere blir "bare gode venner"... Du må nok ta tak i det som en mann og få henne til å ønske mer nærhet, kroppskontakt, få henne til å begjære deg, dine berøringer, og hvordan du får hele kroppen hennes til å nærmest skjelve av forventning og begjær. Få henne til å fantasere om alt som er deilig med deg når du ikke er der og så videre. Det er din oppgave som mann å skape denne tryggheten for henne slik at hun kan få lov til å uttrykke sin femininitet, sine tanker og fantasier, slik at hun kan slappe av, og nyte å være sammen med deg. Dersom du sier til henne hvor mye du ønsker sex, og hvor mye du ønsker å komme videre i forholdet, vil hun automatisk begynne å spørre seg om HVORFOR, har du baktanker, og begynne å veie for og imot osv. Men dersom du får henne til å føle seg trygg som kvinne, og får henne til å ønske intimitet og sex, vil ingen av disse spørsmålene dukke opp for henne, og hun vil føle at det er det mest naturlige og deiligste dere kan gjøre. Så, kutt ut all pratingen om sex, du må heller forføre henne. En gang dere prater sammen om hverdagslige ting. Si til henne STOPP, se henne dypt inn i øynene og spør henne om hun har gjort noe med håret sitt. Rekk ut hånden din og stryk henne over håret, la lette fingertupper stryke henne over nakken til at hun får gåsehud over hele kroppen. Trekk deg så unna og fortsett med hverdagslige ting. Senere stopper du henne bare for å gi henne en klem, eller bare for å gi henne et kyss, eller bare for å gi henne mange kyss, eller for å gi henne lange kyss, eller for å kysse henne over nakken. Men husk hele tiden å trekke deg unna, og ta et skritt tilbake. To skritt framover og ett tilbake. Dette kan godt foregå over en hel dag eller kveld, eller en time, eller en uke, men det vil gi henne muligheten til å innse hvor mye hun begjærer den intime kontakten hun kan ha med deg. Gå så videre og stryk henne lett over hele kroppen utenpå klærne, kyss henne forsiktig utenpå brystene, men følg godt med på hvor godt hun har det. Senere går du videre, til å kle av henne, men ikke ta av henne noe som helst før du VET at hun virkelig ønsker det. Det viktigste nå er at du fokuserer på at hun skal ha det deilig, og kun det. Dersom hun virkelig opplever de følelsene som tenner henne skikkelig, vil du etterhvert få oppleve hvor utrolig fascinerende og nesten endeløs hennes kvinnelige seksualitet kan være, og det vil ikke være noen grenser for hva for fantasier dere kan utforske sammen. Men ett skritt om gangen... Dette kan ta tid, og kan være vanskelig dersom du har brukt mye tid på å mase om sex, men det er absolutt verdt det for både deg og henne... - DJDC oioioi... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-747266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Jeg er enig i det damene her sier, men det hjelper dessverre ikke DEG så mye å vite at du ikke må presse henne eller la henne vite hvor mye du ønsker sex. Det hjelper nok heller ikke å bare vente på at hun skal bli klar, og ønske sex. Det kommer neppe til å skje. Det som mest sannsynligvis kommer til å skje da er at forholdet ebber ut, evt at dere blir "bare gode venner"... Du må nok ta tak i det som en mann og få henne til å ønske mer nærhet, kroppskontakt, få henne til å begjære deg, dine berøringer, og hvordan du får hele kroppen hennes til å nærmest skjelve av forventning og begjær. Få henne til å fantasere om alt som er deilig med deg når du ikke er der og så videre. Det er din oppgave som mann å skape denne tryggheten for henne slik at hun kan få lov til å uttrykke sin femininitet, sine tanker og fantasier, slik at hun kan slappe av, og nyte å være sammen med deg. Dersom du sier til henne hvor mye du ønsker sex, og hvor mye du ønsker å komme videre i forholdet, vil hun automatisk begynne å spørre seg om HVORFOR, har du baktanker, og begynne å veie for og imot osv. Men dersom du får henne til å føle seg trygg som kvinne, og får henne til å ønske intimitet og sex, vil ingen av disse spørsmålene dukke opp for henne, og hun vil føle at det er det mest naturlige og deiligste dere kan gjøre. Så, kutt ut all pratingen om sex, du må heller forføre henne. En gang dere prater sammen om hverdagslige ting. Si til henne STOPP, se henne dypt inn i øynene og spør henne om hun har gjort noe med håret sitt. Rekk ut hånden din og stryk henne over håret, la lette fingertupper stryke henne over nakken til at hun får gåsehud over hele kroppen. Trekk deg så unna og fortsett med hverdagslige ting. Senere stopper du henne bare for å gi henne en klem, eller bare for å gi henne et kyss, eller bare for å gi henne mange kyss, eller for å gi henne lange kyss, eller for å kysse henne over nakken. Men husk hele tiden å trekke deg unna, og ta et skritt tilbake. To skritt framover og ett tilbake. Dette kan godt foregå over en hel dag eller kveld, eller en time, eller en uke, men det vil gi henne muligheten til å innse hvor mye hun begjærer den intime kontakten hun kan ha med deg. Gå så videre og stryk henne lett over hele kroppen utenpå klærne, kyss henne forsiktig utenpå brystene, men følg godt med på hvor godt hun har det. Senere går du videre, til å kle av henne, men ikke ta av henne noe som helst før du VET at hun virkelig ønsker det. Det viktigste nå er at du fokuserer på at hun skal ha det deilig, og kun det. Dersom hun virkelig opplever de følelsene som tenner henne skikkelig, vil du etterhvert få oppleve hvor utrolig fascinerende og nesten endeløs hennes kvinnelige seksualitet kan være, og det vil ikke være noen grenser for hva for fantasier dere kan utforske sammen. Men ett skritt om gangen... Dette kan ta tid, og kan være vanskelig dersom du har brukt mye tid på å mase om sex, men det er absolutt verdt det for både deg og henne... - DJDC WOW! lytt til dette innlegget sier jeg bare! og jeg regner med han mener det på alvor, og at han heller ikke mener at det haster med selve penetreringen, når det er så mye fantastisk å oppleve på veien dit... les to ganger! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123206-v%C3%A6rt-sammen-i-6-mnd-men-ikke-sex/#findComment-747555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.