Gå til innhold

oppvarming før analsex?

Anbefalte innlegg

Gjest thermosx

må man liksom varme opp før analsex? dvs putte inn en finger først og så vide ut? Eller kan man prøve å ta piken forsiktig inn hvis den er gidt smurt? Pikken det er snakk om er ikke av de største..

Høres liksom litt avtennende ut om en må grave å styre i rompa med fingrene først for å få plass..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123423-oppvarming-f%C3%B8r-analsex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ja, det bør man gjøre. Og er man ikke vant til å få noe opp der, så bør man ta seg god tid. Analsex skal ikke behøve å gjøre vondt. Og oppvarmingen trenger jo ikke være avtennende, da. Det blir jo omtrent som å bruke en eller flere fingre i musa før samleie, bare at man gjerne bør ta seg enda mer tid når det gjelder baken.

"................."

Gjest glad i allslags sex!

Heisann!

Fint at der tør å prøve nye ting i senga, det piffer opp sexlivet litt!

Jeg er glad i analsex i ny og ne, men har aldri hatt en finger der... vi bruker masse glidemiddel, og bruker gooood tid! litt etter litt...

personlig syns jeg det er deiligst når jeg rir ham, da klarer jeg det mye lenger, og nyter det fullt ut!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...