Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har bare brukt den en måned, og har gått over fra å bruke p-sprøyte, så siden p-sprøyta ikke går ut av kroppen ordentlig før om et års tid, så er det vanskelig å si hva slags bivirkninger som kommer av sprøyta og hva som kommer av ringen...

men, jeg ble overrasket over hvor stor ringen var, og av at den skulle settes inn som en tampong omtrent. har klart å få den helt inn, men i løpet av natten så glir den lenger frem, så mesteparten av tiden sitter den bare like innenfor åpningen. Ca en gang i uken glir den ut mellom kjønnsleppene, og jeg dytter den inn igjen... men det er ikke noe krise egentlig da...

ellers har det hittill vært null problem med sex, for penisen dytter ringen helt inn der den sitter best, og jeg er utrolig mye dypere enn jeg trodde... og nå har jeg en ringfri uke og har tilogmed mensen...

men det var det lille sjokket jeg fikk da jeg åpnet pakken da, virket så drastisk, å gå med en plastring inni skjeden for å unngå graviditet... litt psykisk det der sikkert...

virker som jeg får mer regelmessig menstruasjon av ringen enn av piller iallfall, for da blør jeg hele tiden, men det er jo litt tidig enda da, så vi får se...

lykke til! spør gjerne om du lurer på mer. ellers. www.nuvaring.no

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123459-p-ring-erfaringer/#findComment-748878
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...