Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er i begynnelse av min utredning,(blodprøver for å påvise eggløsning,+ hormoner) og har mange spørsmål.er 37 år og har ei datter på 16 år.i fjor sommer hadde jeg en spotanabort i 5.uke.ønske om å få et barnt til har forsterket seg etter dette. har prøvd fotsoneterapi + akkupunktur.min samboer har forståelse for min situasjon og mitt ønske, men "bremser " kraftig når vi kommer til temaet sædprøv. han syns det er flaut. kan på en måte for stå han. ellers er han villig til å "hjelpe" meg på alle andre områder. er det noen som har et godt overtalelses argument? forsto det slik at for at det skulle arbeides videre med meg så måtte han ta sædprøv. vi er begge enig om at vi ikke vil gå så langt som til prøverrør.ect.lese her i innlegg om pergotime og nesesprøy,synarela.kan noen fortelle meg om disse og hvorfor?

Fortsetter under...

Høres ut for meg som om han mener dette er bare ditt problem og at det bare er du som ønsker barn?

Du kan ta så mye medisiner og forske så mye du vil. Men du blir alikevel ikke gravid dersom han ikke har sperm. Og det finner han bare ut om han tar en test. Testen kan taes hjemme før dere drar til legen.

Høres ut for meg som om han mener dette er bare ditt problem og at det bare er du som ønsker barn?

Du kan ta så mye medisiner og forske så mye du vil. Men du blir alikevel ikke gravid dersom han ikke har sperm. Og det finner han bare ut om han tar en test. Testen kan taes hjemme før dere drar til legen.

takk for svaret pillutta. e kjempetakknemli. saken e vel og den at han i et tidliger forhold har erfart to aborter så d blir liksom unnskyldninga hans, i tillegg at han syns d er flaut. det va fint å vite at han kan ta prøven hjemme!noe som kanskje gjør det lettere.problemet med å bli gravid ligger nok hos meg men for at jeg skal komme videre i min utredning,så "må" han ta sædprøven.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...