Gjest karison Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Det har den siste uken kommet en del blankt slim fra skjeden. Lurer på hva dette kan være !? Spontanaborterte i mai, men har hatt to runder med mens etter det. Nå er det 47 dager sisen 1. dag i siste mens. Har tatt 2 grav tester som var negative. Det er helt klart ikke utflod, da slimet er klissete med en fastere konsistens. Noen som har vært borti dette ? 0 Siter
MYL Skrevet 18. oktober 2003 Skrevet 18. oktober 2003 Dette kan være tegn på graviditet selv om du har testet negativt 2 ganger. Ved graviditet kan man få utflod som er mer konsentrert og mer hvit i fargen enn ellers. Det finnes eksempler hvor man ikke har testet positivt ved graviditet før i både 3. og 4. måned. Ta kontakt med legen din imorgen å be om å få en graviditetstest tatt i blodet ditt, denne er mer sikker enn noe annet. Lykke til! 0 Siter
Gjest karison Skrevet 19. oktober 2003 Skrevet 19. oktober 2003 Dette kan være tegn på graviditet selv om du har testet negativt 2 ganger. Ved graviditet kan man få utflod som er mer konsentrert og mer hvit i fargen enn ellers. Det finnes eksempler hvor man ikke har testet positivt ved graviditet før i både 3. og 4. måned. Ta kontakt med legen din imorgen å be om å få en graviditetstest tatt i blodet ditt, denne er mer sikker enn noe annet. Lykke til! Jeg skal ta kontakt med lege snarest. Hadde smerter i magen i hele går, dvs øverste del av magen. Likner veldig på de samme smertene jeg hadde første gang jeg var gravid, og spontan aborterte......... Skumle saker ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.