tasseline Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Var til ultralyd på 9 sprøytedag...og det var nedslående nyheter..Bare 3 eggposer som var store nok + 2 små. Og det er mindre enn forrige gang....Da tok jeg 200 ie mot 300 denne gang! Forrige gang fikk jeg ut 4 egg som alle heldigvis ble befrukta og 2 satt inn..men endte i en ma i uke 8. Nå er jeg så bekymra for at det ikke skal bli noen brukenes egg denne gangen! Måtte gå en dag til på sprøyter og skal ha uthenting på tirsdag... Noen som vet om det nå ikke er noen egg, eller om de som er der ikke blir befrukta så det da ikke kan settes inn noen - regnes da dette likevel som ett forsøk? Klarer ikke slutte å gruble, dette er pyton! Hvorfor færre egg når hormon dosen var større! Det verste med et ivf forsøk er alle de ubesvarte spørsmålene. Vet ikke om jeg orker enda et forsøk.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123542-litt-deppa/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.