Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da skriver jeg her igjen. Har hatt litt problemer med pc og internett etter sommeren, så det er blitt vanskelig å skrive inn noe innlegg.

Jeg hadde jo følgende tråd før "null sex og ikke fungerende forhold".

Dette var før sommerferien sto for døren, og jeg skulle til "svigersene" på besøk.

Den turen gikk utrolig bra.

Det ble mange fine dager der, og jeg lærte dem å kjenne på en nye måte. Jeg møtte også en del gamle kjente som bor på den kanten av landet.

Jeg og dama er fremdeles sammen, og vi har det godt om dagene. Vi krangler lite, faktisk er det kjempe lenge siden vi kranglet sist.

Hun sier hun har forelsket seg i meg på nytt, og at hun ikke forstår hva hun drev med da hun sa hun ikke hadde følelsene lengre.

Sexlivet derimot er ikke eksistrende. Jeg har sluttet å ta initiativet nå, og er dømt til et sexliv med meg selv ser det ut som.

Hun har aldri lyst, og tar aldri initiativet lengre.

Jeg har lyst, men ikke mer enn det som er normalt for en mann på min alder. Men jeg må undertrykke mine lyster og følelser, noe jeg vet blir et problem for meg etter en stund.

Hun går på p-pillen Trionette eller noe slikt nå, og den har hun gått på i noen år nå. Hun begynte på den da vi ble sammen, og i de tidene var det mer problematisk å holde henne unna enn å få henne til å ha lyst slik som nå.

Vi hadde et svært aktivt sexliv i flere år, men så stilnet det og er nå ikke eksisterende. Å gå fra mye og god sex til ingen sex, er en stor forskjell.

Forsøker likevel å se positivt på det, for vi er sammen og da er det enda håp. Følelsene mine for henne er de samme som før, men merker jeg har begynt å tenke mer og mer på andre jenter når det kommer til sex. Liker ikke disse tankene, men så lenge det bare er tanker så går det greit. Skal klare å holde det til å bare være tanker jeg!

Wolverin

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/123561-forholdet-g%C3%A5r-sin-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva synes kjæresten din om sin manglende sexlyst da?

P-piller kan føre til nedsatt lyst (her taler jeg av erfaring).

Når dere hadde sex, var du da lydhør for hennes ønsker?

Hva skjer om du tar initativ nå? Får du bare en kald skulder?

Hva om du begynner i det små. Gi henne klemmer og kyss uten å forvente noe mer. Masser skuldrene og ryggen hennes.

Spør om du kan få massere hele henne. Legg henne da på senga i et varmt soverom. Bruk en god massasjeolje og masser baksiden hennes. Du kan godt kna godt på rompeballene, men ikke beveg deg mot "de forbudte områdene" uten at du tydelig merker at hun har lyst. Om hun vil kan du også massere fremsiden. Samme regler gjelder her. Brystene kan masseres, men ikke seksuelt (om du forstår hva jeg mener).

Når du er ferdig med massasjen (og det ikke ble noe sex ut av det), så ikke vis at du er skuffet. Se på det som et skritt i riktig retning. Kanskje hun får lyst til å massere deg også.

Hva synes kjæresten din om sin manglende sexlyst da?

P-piller kan føre til nedsatt lyst (her taler jeg av erfaring).

Når dere hadde sex, var du da lydhør for hennes ønsker?

Hva skjer om du tar initativ nå? Får du bare en kald skulder?

Hva om du begynner i det små. Gi henne klemmer og kyss uten å forvente noe mer. Masser skuldrene og ryggen hennes.

Spør om du kan få massere hele henne. Legg henne da på senga i et varmt soverom. Bruk en god massasjeolje og masser baksiden hennes. Du kan godt kna godt på rompeballene, men ikke beveg deg mot "de forbudte områdene" uten at du tydelig merker at hun har lyst. Om hun vil kan du også massere fremsiden. Samme regler gjelder her. Brystene kan masseres, men ikke seksuelt (om du forstår hva jeg mener).

Når du er ferdig med massasjen (og det ikke ble noe sex ut av det), så ikke vis at du er skuffet. Se på det som et skritt i riktig retning. Kanskje hun får lyst til å massere deg også.

Hun sier at det er dumt, men gjør ikke mer av det enn som så. Blir lissom noen skulder trekk også sier hun "jeg synes også det er dumt at det er slik", også virker det som det ikke er mer betydning enn som så.

P-piller fører av og til til nedsatt sexlyst ja, men det er merkelig at hun i de føste 2 årene ikke hadde det slik, og var svært lysten og syntes det var toppen. Hun tok da ofte inituativet, og det virket som hun virkelig kosa seg med å utforske sammen med meg.

Ja, jeg er lydhør for hennes ønsker, så det bør ikke være noe problemer der. Så lenge hun sier meg hva hun ønsker og tenker da, ellers er det ikke så enkelt. Ser jo noe på kroppsspråket også da.

Hvis jeg tar initiativet verbalt, så får jeg "nei, ikke nå", eller "skulle gjærne, men det passer ikke" eller "huff, er så sliten og litt småsyk jeg". Forsøker jeg fysisk med kjærtegn eller andre former for hint, så får jeg en kald skulder eller beskjed om at det er "ekkelt, kiler eller ikke nå".

Klemmer og kyss overøses hun med som det er. Har også forsøkt strategien med å ikke være så fysisk i håp om at det skulle gjøre at hun søkte meg, men det førte bare til gråt.

Massasjen hørtes bra ut, og jeg har forsøkt. Får lov å massere:

Føttene, ryggen, skuldre, nakken og hodebunn. Så er det full stopp.

Rører jeg rompa eller puppene, så er det full stopp og beskjed om at det er "ekkelt, passer seg ikke, ikke nå, det kiler"...

Er helt med på at det til tider kan være dårlig med lysten, slik har vi det jo alle sammen. Men dette har pågått i over 1,5 år nå, og jeg begynner å bli litt frustrert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...