Mirabella1365380580 Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg føler at mannen min er altfor opptatt av kroppen min og jeg synes det er plagsomt. Selv er jeg ikke frigjort seksuelt. Tvert imot synes jeg alt som har med sex å gjøre lett blir vanskelig og frastøtende. Vi har ikke gått til parkonsultasjoner, men jeg har gått til psykolog i mange år. Dette er et av temeaene jeg har tatt opp uten av det har blitt noe bedre. Jo mer mannen min har lyst på sex, jo mindre opphisset blir jeg. Det har vel noe med forventningspress/motvilje å gjøre. Er det noen som har noen råd om hva jeg kan gjøre for å få et sunnere forhold til sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123568-manglende-sexlyst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
snilen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 gå litt mer naken rundt i huset, sov naken sammen med mannen din om natten, og kjøp deg sparedusj med regulerbart dusjhode så du kan onanere i dusjen... det vil jeg tro er en god start!!! (kanskje mannen din kan hjelpe deg i dusjen etterhvert også?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123568-manglende-sexlyst/#findComment-748886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Not today Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei Hadde samme problem med min ex mann. Han var fæl til å si ting som: nå har det gått x antall dager siden sist, og hvis vi endelig hadde sex var det: nå må det ikke bli like lenge til neste gang! Sånne replikker gjorde meg totalt paranoid overfor dette med sex. Uansett hva han gjorde så tok jeg det som et tegn på at han ville ha sex. Dessverre fant vi aldri ut av de sexuelle problemene våre, fordi han greide aldri å gjøre meg trygg i forhold til det at det var helt greit å ikke ha sex. Han SA at det han ville ha var nærhet, men med en gang han fikk det så gned han sin ereksjon mot meg og jeg ble helt stiv. Ikke særlig mye tålmodighet fra hans side akkurat nei... Har nå ny kjæreste, har vært sammen et par år. Etter mitt forrige forhold var jeg veldig opptatt av dette med sex, og tenkte at hvis vi ikke hadde sex minst tre ganger i uka så ville han nok synes at det var for lite. Til slutt ble jeg helt opphengt i det igjen! Og ville selvsagt aldri ha sex, lysten var helt borte, fordi jeg hadde dårlig samvittighet overfor han... En ond sirkel! MEN, forskjellen denne gangen er at kjæresten min sa at for han spillte det ingen rolle. Han satte større pris på en klem og et kyss og en god samtale, enn at han skulle få seg et nummer tre ganger i uken... NOe jeg selvsagt ikke trodde på, for ALLE vet jo at menn har visse behov... Men vet du hva? Etter at han gang på gang viste meg at han kunne bruke en time på å massere meg, stryke meg, kjæle med meg, og så bare legge seg til å sove uten NOE som helst krav til sex, så har jeg begynt å stole på at han faktisk mener det han sier. Han mener også at selvsagt går dette med lyst i perioder, kanskje han man mindre lyst ett år om gangen til og med! Dette var noe han forventet kom til å skje mange ganger igjen, både fra hans og min side. Og så plutselig var lysten tilbake! Jeg kunne grått av lykke! Så det du trenger, er en mann som forstår dette og har tålmodighet til å vente på at DU har lyst, og tar initiativet! For ingenting er mer ødeleggende enn å ha sex når man virkelig ikke vil. Da assosierer du det jo bare med noe som sliter på deg og som du gruer deg til. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/123568-manglende-sexlyst/#findComment-749809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.